Astfel incat, pornind de la asistarea operatiunilor de zi cu zi a unui Account Assistant, sa ajunga nu numai sa gestioneze eficient mai multe proiecte in acelasi timp, dar sa fie din ce in ce mai implicat in aspectele strategice ale dezvoltarii acestora ca Account Manager/Account Director.
Dincolo de descrierea din fisa postului, suntem intr-o afacere in care o campanie exceptionala este una scrisa, vanduta si realizata. Iar persoana de la client service are un rol foarte important in toate aceste etape.
Eu cred ca pozitia de client service intr-o agentie de publicitate este cea mai 'afurisita' pozitie, cea mai grea, dar si cea care - bineinteles, dupa cea din creatie - iti poate da si cele mai mari satisfactii. Rolul unui om din client service este complex si cere nervi de otel, rabdare si dorinta - sa asculti, sa inveti, sa ii inveti pe cei din jurul tau - ambitie, flexibilitate, rezistenta, cultura, o apetenta spre comunicare in toate formele ei - formala, informala, verbala, non-verbala si, nu in ultimul rand, creativitate. E drept, ca de la un timp, se tot bate moneda pe aceasta trasatura, in special in domeniul nostru, transferandu-se usor, usor catre toate departamentele unei agentii, ca o conditie a succesului. Insa, dincolo de uzura cuvantului, ceea ce este important este faptul ca intr-o agentie de publicitate, dar si aiurea - insa aici cu atat mai mult - creativitatea nu este obiectul muncii unor oamenii din cadrul unui departament anume, ci e o stare de spirit pe care de preferinta o impartasesc toti si care ii face sa se priveasca pe ei si pe ceilalti mereu cu niste ochi proaspeti.
Cum iti construiesti o cariera in domeniu?
Cu munca multa, cu ambitie, cu drag de ceea ce faci, cu multa flexibilitate bine dozata, cu rabdare, cu 'umilinta' ca indiferent cat de mult si de constant inaintezi in 'grad', mai ai cel putin inca pe atat de invatat, cu puterea de a trece peste nereusite si de a o lua mereu si mereu de la capat in drumul spre reusita... Pentru unii pot parea cuvinte mari, bombastice, pentru altii goale, insa sunt realitatea.
E adevarat ca nici un drum nu e pavat cu roze, iar la capatul covorului rosu nu te asteapta neaparat cununa de lauri - oricum, sunt atatia spini pe drum, ca s-ar putea nici sa nu mai ajungi la capatul covorului rosu. Dar in ce meserie nu sunt?
Vorbind odata cu cineva despre pensie, am primit o replica foarte 'suficienta': 'Ei, draga, doar nu crezi ca ai sa iesi la pensie din publicitate', la care eu m-am intors catre acea persoana vadit surprinsa: 'Nuuu?' Eu nici macar nu imi pusesem problema ca vremea pensiei ma va gasi facand altceva - desi, am ceva probleme in a ma vedea la 60 de ani mergand la client si facand prezentarea strategiei de comunicare a brandului lui pe 2030!
8 lucruri esentiale pentru o cariera in client service
Niciodata sa nu presupui;
Planifica din timp; de cele mai mule ori brieful clientului vine in ultimul moment;
Fii cinstit; spune ce crezi, deschis;
Totdeauna sa faci ce ai promis, sa iti respecti termenele; Asculta. Clientul tau s-ar putea sa aiba dreptate;
Nu lua criticile personal ci priveste-le mai degraba ca pe un motor in a fi mai bun;
Niciodata sa nu spui 'nu se poate' pana cand nu ai incercat tot ce se poate;
Nu intarzia la intalniri.
Comentarii (1)
Cum pot aduce clienti falsi intr-un casino.ce sfaturi imi dati? astept un raspuns...o seara buna va doresc
Posteaza comentariu