De multe ori ni s-a intamplat de-a lungul vietii sa avem de castigat daca ne-am aratat mai sensibile sau chiar neputincioase in fata unor situatii mai grele; au fost destui cei care au venit in ajutorul nostru. Dar cand esti la birou si mai esti si manager, cat de util sau sanatos este sa iti arati slabiciunile?
Orice am face, vom fi catalogate ori "sensibile", ori "dure". Singura modalitate de a scapa de cele doua apelative ar fi sa ne comportam in asa fel incat sa nu cadem in vreo extrema. Dar daca nu suntem construite asa de la natura, avem mult de munca!
In ce situatii ne-am putea arata slabiciunile?
Iata cateva exemple:
Ni se poate intampla "sa aducem" la serviciu problemele de acasa si atunci, cat de lucida mai poti fi in legatura cu planurile sau deadline-urile? De vreme ce, se pare, altele sunt prioritatile in mintea noastra, cat timp nu vom trage aer in piept si nu vom constientiza ca nu putem fi in doua locuri in acelasi timp, si sa mai si rezolvam ambele probleme, nu vom rezolva, de fapt, niciuna.
Sau tocmai am fost uitate (pentru a cata oara!) la o promovare. Iar daca s-a intamplat ca in locul nostru sa fie promovat un barbat, cu atat ne e supararea mai mare!
Cum sa te mai gandesti limpede la responsabilitatile tale? Cum sa treci peste? Aici solutii sunt mai multe: iti poti vedea linistita de jobul tau si sa-ti duci responsabilitatile la indeplinire ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat, dar dupa ce ai cerut o intrevedere in legatura cu subiectul
Posteaza comentariu