Împreună cu specialiștii și cei 250 de participanți se dezbate un subiect de mare interes, căutându-se răspunsul la întrebarea ”Marketing digital sau promoții offline?”. Printre invitați se numără Alexandru Israil, cel care în 2007 l-a întâlnit pe Jay Conrad Levinson - părintele marketingului de gherilă. Avându-l ca mentor a colaborat la cartea „Guerilla Marketing Remix”, alături de Jeannie Levinson.
„În România ultimilor 7 ani am întâlnit antreprenori care au înțeles importanța marketingului, au mizat pe el și au câștigat. Nu e imposibil să o faci, trebuie să ai mentalitatea corectă și… puțin curaj.”
Conferința MID de anul acesta îl va readuce în fața participanților și pe fondatorul agenției de publicitate Creative Orchestra din Londra, Chris Arnold: ”We are all motivated by a good deal but the real key is understanding the audience and consumer psychology. Interestingly, the most effective marketing discipline online is promotional marketing.” Ne va fi alături și Laura Dragomir – Expert în comunicare și fondator Brainguys, care ne spune că „una dintre așteptările consumatorului este să îi spui o poveste pe care sa o creadă și să-şi dorească să fie parte din ea.”
Andreea Munteanu – Managing Director Vivid Events crede cu tărie că ”digitalizarea este cea mai mare transformare a timpului nostru, iar în prezent ponderea promoțiilor offline este în scădere.”
Subiectul acestei ediții se va aborda și din perspectivă academică, așa că Alin Angheluță - Lect. Univ. dr. al Dept. de Marketing ASE București îl va îndrepta în direcția conceptelor teoretice: „Promovare online vs. offline e o întrebare capcană. Pentru a avea succes pe termen lung este necesară construirea și dezvoltarea brandurilor, iar asta presupune, de obicei, o comunicare integrată de marketing.”
Prezenți vor fi de asemenea și Marius Buiculescu – Managing Director Atip Design, care va susține promoțiile offline: ”În ultimii 22 de ani de antreprenoriat am adunat feedback-uri relevante pentru a fi expuse.
Zilnic pun în practică ceva creativ pentru a rezulta un produs tangibil. Când nimeresc și un asociator de brand confirmat, mă simt împlinit.”; Mugur Pătrașcu – Owner iLeo, care consideră că ”Digitalul este ca electricitatea. Este oriunde și tot ce trebuie să faci este să inventezi moduri noi de a o folosi.” și Radu Cauc – Parteners & Affliates National Manager Sodexo România.Constantin Ferseta – General Manager Kuantero va prezenta „10 învățăminte faine din online” iar Ștefan Iarca – Country Head POSSIBLE va da prioritate conținutului de calitate: ”Conținutul este în continuare Regele și trebuie să îl plasăm în contextul potrivit. Tehnologia poate ține consumatorul în priză și cu zâmbetul pe buze atât online, cât și offline.”
Din perspectiva creativilor va vorbi Vasile Alboiu – Chief Creative Officer Lowe Group care este de părere că ”uneori e bine să ne jucăm cu seriozitatea lumii care ne înconjoară.
Cine știe?! Poate înțelegem mai mult.”, în timp ce Raluca Dinu – Media&Advocacy Officer UNICEF va susține că schimbările sustenabile nu au neapărat nevoie de bugete impresionante: ”Poți să faci bine și să aduci valoare adăugată mobilizând angajații, clienții și partenerii pentru că toți își doresc să contribuie și să beneficiază de bunăstarea comunității din care fac parte.”Mihai Năsăudean – General Manager Good Afternoon, va încheia ediția de anul acesta analizând rezultatele din anii anteriori pentru a îmbunătăți viitorul plan de marketing: „Ne pregătim pentru 2016. Analizăm rapoarte și încercăm să dăm sens cifrelor pe care multiplele platforme de publicitate digitală sau tradițională, mai mult sau mai puțin programatică, ni le oferă.”
Evenimentul va fi moderat de Mihaela Tatu – trainer acreditat ANC, alăturându-se pentru al doilea an consecutiv conferințelor MID: ”Trăind experiența Marketing in Direct de anul trecut, interesul meu față de acest eveniment de networking și informare în acest domeniu, a crescut.
Posteaza comentariu