Pe 24 Septembrie, la Stejarii Country Club, cei ~250 de participanti vor sta fata in fata cu 13 specialisti de marketing si impreuna vom dezbate tema generala de interes a conferintei de anul acesta – ”Marketing digital sau promotii offline?”.
Conferinta „Marketing in Direct” este locul unde sunt oferite informatii de valoare intr-o forma optimizata, un fel de curs intensiv pentru ca fiecare participant sa isi actualizeze si completeze informatiile si de-a doua zi sa le si poata implementa.
Cu acest scop, se vor imparti in sustinatori ai uneia dintre cele doua tabere, offline sau online, si vor oferi sfaturi utile participantilor: Chris Arnold – Fondatorul agentiei de publicitate si marketing Creative Orchestra, Laura Dragomir - Expert in comunicare si cofondator Brainguys, Alexandru Israil - Guerrilla Marketing Certified Professional, Mihaela Tatu – Trainer acreditat ANC, Andreea Munteanu – Managing Director Vivid Events2, Raluca Dinu – Media & Advocacy Officer Unicef, Mugur Patrascu – Owner iLeo, Vasile Alboiu – Chief Creative Officer Lowe Group, Marius Buiculescu – Managing Director Atip Design, Alin Angheluta – Lect.univ.dr., Departamentul de Marketing Academia de Studii Economice Bucuresti, Constantin "Noro" Ferseta – Fondator GM Kuantero, Stefan Iarca – Country Head Possible si Mihai Nasaudean – General Manager Good Afternoon.Ce promite editia cu numarul sapte a conferintei? O zi intreaga de prezentari sustinute de 13 invitati speciali, interactiunea cu 250 specialisti marcomm-sales-management, aflarea avantajelor & dezavantajelor celor 2 directii de promovare si aplicabilitatea imediata a celor mai bune solutii.
Mai multe detalii despre desfăsurarea conferintei pe site-ul evenimentului: http://www.marketingindirect.ro.
Posteaza comentariu