1. Dupa o cariera de 15 ani in vanzari si publicitate, ai ales sa mergi inainte pe cont propriu. Cum a fost momentul in care ai facut primul pas spre PR?
Nu a fost chiar asa de greu... mi s-a parut firesc. Lucrurile au evoluat in mod firesc spre antreprenoriat pe baza experientei acumulate in toti aceasti ani.
2. Cat de mult te-au ajutat in PR relatiile pe care le-ai dezvoltat in timpul carierei de vanzari si publicitate?
M-au ajutat strict din punct de vedere experienta pentru ca toti clientii mei actuali nu sunt fosti clienti de publicitate. A trebuit sa iau totul de la capat cu picatura chinezeasca... este destul de dificil, insa necesarul in piata este destul de mare. Consider ca inca este loc destul pentru crestere.
3. A fost nevoie sa faci compromisuri?
Nu sunt omul compromisurilor. Daca nu imi place ceva nu prea fac si in general spun ceea ce gandesc. Oamenii inteligenti apreciaza mai degraba o parere sincera, nu un text lingusitor. Am pretentia ca lucrez cu oameni destepti.
4. Ce ofera Tonic Advertising clientilor?
Oferim servicii de PR, organizare evenimente, media, consultanta.
5. Ce parere ai de industria de PR din Romania comparativ cu piata europeana?
In afara se face mai mult dupa carte, la noi se adapteaza totul la piata din Romania si la client. Pe de alta parte aici cred ca este un ritm dinamic si competitiv.
6. Care ar fi primul sfat pe care i l-ai da unei femei care vrea sa isi infiinteze propria afacere?
Sa se gandeasca bine inainte, sa fie convinsa ca stie ce vrea sa faca sau sa dezvolte si sa aiba mult curaj si daruire. Si, desigur, sa ai capacitatea de a nu te opri la primul obstacol sau la urmatoarele...
7. Cum arata o zi din viata unui om de PR?
La mine sunt diferite zilele: intalniri, munca de birou, mult adminstrativ...Am si zile cand merg la evenimente sau pur si simplu imi iau o pauza si ma relaxez.
Incerc sa ma si distrez sau sa calatoresc cat de mult pentru ca viata este scurta, nu vreau sa treaca vremea repede si fara rost pe langa mine si sa am sentimentul, uitandu-ma in urma, ca nu am trait intens.
© Copyright:
Interviu cu Raluca Mohora: "Nu sunt omul compromisurilor"
Raluca Mohora a înfiinţat în anul 2003 agenţia de PR şi media Tonic Advertising. Află care sunt paşii spre succes în domeniul relaţiilor publice!
Posteaza comentariu