Prin campania „Călătoria Galaxy S6”, dezvoltată împreună cu Starcom MediaVest Group, Leo Burnett Group și MSLGROUP The Practice, Samsung a invitat consumatorii într-o călătorie în care să descopere cum își pot transforma stilul de viață.
Trei consumatori (selectați din cei peste 35.000 înscriși) au plecat în jurul lumii în 4 orașe de pe 4 continente, diferite ca stil de viață și cultură: Paris, Seul, Casablanca și Buenos Aires. Aceste destinații au reprezentat diferite etape ale acestei călătorii transformaționale, expunându-i la experiențe care să le aducă un plus de stil, performanță, pasiune și inspirație.
Cei trei câștigători - Larisa, Radu și Alin, ghidați de Cristian Onețiu (life coach, autor și antreprenor) au descoperit noi moduri în care își pot schimba stilul de viață, prin intermediul tehnologiei de top, căci tehnologia este un tool important și pentru eficientizarea task-urilor profesionale și pentru entertainment.
Pe tot parcursul acestei experiențe, Cristian a pregătit programe personalizate în funcție de obiectivele lor și de stilul lor de viață. Experiența lor a fost urmărită pe website-ul campaniei (www.calatoriagalaxys6.ro), de peste 13 milioane de persoane.
Galaxy S6 și Galaxy S6 edge sunt cele mai noi smartphone-uri de top lansate de Samsung, echipate cu tehnologie de ultimă generație și cu un design elegant, ce le oferă utilizatorilor experiențe mobile superioare. Construite din metal și sticlă Gorilla Glass 4, smartphone-urile dispun de o cameră foto principală de 16MP și una secundară de 5MP, rulează Android Lollipop 5.0 și se încarcă de 1,5 ori mai rapid decât anteriorul model, Galaxy S5. Dispozitivele sunt echipate cu tehnologie de încărcare wireless și pot funcționa timp de 4 ore, după doar 10 minute de încărcare a bateriei. În plus, în doar jumătate de oră, bateria telefonului este alimentată la 50%.
© Copyright:
Trei utilizatori Samsung au calatorit in jurul lumii odata cu lansarea Galaxy S6 și Galaxy S6 Edge
Samsung Electronics Romania a lansat flagship-urile Galaxy S6 și Galaxy S6 Edge în România printr-o campanie integrată, care le-a oferit consumatorilor experiențe și inspirație pentru transformarea continuă a stilului de viață, sub platforma locală de brand Samsung Lifestyle Desginer.
Posteaza comentariu