Spoturile publicitare aromate au fost lansate in Japonia

Un mall din capitala japoneza Tokyo a testat, in perioada 18 iulie - 1 august 2008, o noua modalitate de a face reclama unor produse. Clientii care trec pe langa un ecran LCD cu diagonala de 42 de inch...
Un mall din capitala japoneza Tokyo a testat, in perioada 18 iulie - 1 august 2008, o noua modalitate de a face reclama unor produse. Clientii care trec pe langa un ecran LCD cu diagonala de 42 de inch sunt atrasi nu doar cu imagini si sunet, ci si cu aromele produselor carora li se face reclama.

Sistemul folosit pentru aceasta se numeste "Scent-emitting LCD Display System", adica un ecran din cristale lichide care emite arome, si a fost dezvoltat de NTT (Nippon Telegraph and Telephone) Corporation.


In timp ce reclamele ruleaza pe ecran, sistemul emite arome imbietoare, menite sa atraga clientii spre stand, de unde pot lua niste brosuri care contin cupoane de reduceri la restaurantele care isi fac reclama prin acest sistem. Scopul acestui nou sistem de reclama olfactiva este de a atrage cat mai multi clienti noi in restaurantele care participa la acest test.

Daca sistemul va avea succes si va fi folosit in mai multe tari, ar putea revolutiona modul in care producatorii isi fac reclama la alimente, bauturi, parfumuri etc.


Din pacate, pana cand tehnologia va putea fi implementata si pe calculatoarele personale, va trebui sa ii credem pe cuvant pe cei care au facut fotografia, pentru ca din poza nu "iese" (inca!) nici o aroma.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod