Smart&Fit, noua tendinţă când vine vorba de gadgeturi
„Sportul a devenit o activitate predominantă în viața multor femei, motiv pentru care acestea încearcă să rămână în tendințe și conectate la informații chiar și atunci când se află la sală. Pe lângă design, femeile sunt din ce în ce mai atente la funcționalitățile produsului, precum și la brandul acestora”, a completat Tudor Țiboc.
Pentru femeile cu un stil de viață sportiv, brățările fitness reprezintă raportul perfect între monitorizarea sănătății zilnice și un aspect stilat.
White Diamonds, Cellularline și Krusell – în topul brandurilor preferate de către românce
Nu în ultimul rând, studiul arată o creștere a interesului femeilor și în ceea ce privește categoria de accesorii, pe primul loc în această gamă situându-se husele pentru telefoane, urmate de căști, baterii externe și folii de protecție.
În acest sens, reprezentantul companiei menționează că produsele semnate de designeri cunoscuți au un mare succes în rândul româncelor. Totodată, potrvit retailerului online, circa 40% dintre femeile care fac cumpărături online și-au declarat o afinitate pentru muzică.
„Diferența dintre femei și bărbați se remarcă nu doar la nivelul bugetului alocat, cât și la viteza de cumpărare. Spre deosebire de bărbați care parcurg un lung proces de comparare a funcționalităților produselor pentru a găsi cel mai bun raport calitate-preț, cele mai multe femei petrec circa 5 minute pe site și se opresc la primul obiect care le va oferi simultan atât un accesoriu de invidiat, cât și un acces facil la informații”, a spus reprezentantul QuickMobile.
Posteaza comentariu