Mazda a lansat in Romania un concurs interactiv si inedit, destinat in mod special publicului tanar de pe internet. Concursul se numeste “Zoom-Zoom - surprinde-i spiritul!”, si se desfasoara in perioada 17 mai - 24 iulie pe YouTube, adresandu-se tuturor celor cu varsta peste 18 ani, care impartasesc spiritul brandului nipon.
Concursul consta in realizarea, prin mijloace video aflate la indemana (camera foto/video sau telefon mobil) a unor scurte filme care sa surprinda, in mod cat mai creativ, filosofia „Zoom-Zoom”.
Zoom-Zoom este filosofia de design al producatorului nipon si reprezinta miscarea copilului in perioada timpurie a vietii. Premierea se va realiza pe baza voturilor obtinute de catre fiecare film pe YouTube, participantii avand posibilitatea sa-si promoveze creatiile inscrise in concurs, astfel incat sa adune cat mai multe voturi.
Castigatorul locului intai va participa, alaturi de partenerul/partenera sa, la un eveniment international de lansare Mazda, unde va trai o adevarata experienta a brandului japonez si a filosofiei ”Zoom-Zoom”.
Premiul doi consta intr-un laptop de ultima generatie MacBook Air, iar premiul trei intr-o consola de jocuri Sony PlayStation 3.
Posteaza comentariu