Campania nou lansata, intitulata ‘A Message to Space’, a fost construita in jurul unei fetite de 13 ani din Houston, Texas, al carei tata se afla intr-o misiune in spatiu. Comunicarea dintre cei doi a fost posibila prin crearea un mesaj personalizat, scris cu litere gigant, suficient de mari pentru a fi vizibile din spatiu.
Locatia aleasa a fost lacul secat Delamar, din Nevada, Statele Unite, 11 autovehicule Genesis fiind utilizate pentru a imprima declaratia, care acoperea o suprafata de aproape doua ori mai mare decat Central Park din New York.
Mesajul, masurand 5,55 km2, a fost recunoscut oficial de Guinness World Records drept “cea mai mare imagine construita cu ajutorul anvelopelor”, dovedind ca distanta nu reprezinta un obstacol, atunci cand este vorba de a-i reuni pe cei dragi.
“Aceasta campanie de comunicare reflecta intocmai sloganul marcii – “New Thinking”. Expedierea unui mesaj in spatiu nu a fost o misiune usoara, dar ne-a permis sa evidentiem inca o data directia Hyundai de a oferi consumatorilor experiente dincolo de asteptari” a declarat Scott Noh, Responsabil Overseas Marketing Group, Hyundai Motor Company.
Experti din Coreea, Europa si Statele Unite si-au reunit fortele pentru succesul acestui proiect ambitios. Identificarea locatiei potrivite, in functie de numerosi factori geografici si meteorologici, a reprezentat o adevarata provocare. Dupa cateva expeditii in diferite zone si analize globale ale starii vremii, lacul secat Delamar din Nevada a fost selectat ca destinatie optima.
Actiunea a necesitat o sincronizare perfecta: alegerea unui autovehicul echipat cu un motor performant, manevrabilitate precisa si stabilitate excelenta pentru a se adapta suprafetei dificile. Coordonatorii proiectului au luat decizia de a alege modelul Hyundai Genesis pentru a imprima mesajul.
Pentru a vizualiza clipul ‘A Message to Space’ accesati:
www.amessagetospace.com sau www.youtube.com/watch?v=3EOAXrTrsOE