Concursul oferă următoarei generaţii de manageri o oportunitate foarte bună de a câştiga experienţă profesională prin abordarea unei probleme de afaceri din viața reală. Premiul cel mare constă în posibilitatea de a călători nelimitat, timp de un an, în întreaga reţea WIZZ.
Cursanții de facultate sau masteranzii se pot înregistra în competiţia ce îmbină domeniile aviaţie şi marketing până pe 5 aprilie 2017, completând formularul de înscriere disponibil pe wizzair.com/en-gb/wizz-youth-challenge sau trimiţând un mail la wizzyouthchallenge@wizzair.com.
Toate echipele înregistrate vor primi în data de 7 aprilie un studiu de caz, precum şi materiale şi detalii orientative, iar până pe 21 aprilie 2017 sunt aşteptaţi să îşi înscrie răspunsurile. Echipele cu cele mai bune studii de caz vor fi selecţionate de către o echipă internă WIZZ şi invitate să participe la finala ce va avea loc în Budapesta, pe 18 mai 2017. Finaliştii îşi vor prezenta studiile de caz în faţa juriului competiţiei, alcătuit din membri ai managementului WIZZ, precum şi din experţi externi.
Membrii echipei câştigătoare se vor bucura timp de un an de călătorii nelimitate în reţeaua WIZZ, ce oferă la ora actuală mai mult de 500 de rute din 28 de baze şi conectează 138 de destinaţii din 40 de ţări, în timp ce echipele clasate pe locurile doi şi trei vor primi bilete gratuite din partea companiei.
Mai multe informaţii despre competiţia WIZZ Youth Challenge găsiţi aici: wizzair.com/en-gb/wizz-youth-challenge.
Owain Jones, Wizz Air Chief Corporate Officer declară: “Ca cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa Centrală şi de Est, Wizz Air se mândreşte cu oportunităţile pe care le creează pentru oameni – fie că vorbim de cele pe care le oferim clienţilor noştri de a avea experienţe de călătorie calitative, la cele mai mici preţuri, sau de oportunităţile pe care le oferim echipei dedicate şi talentate WIZZ de a-şi dezvolta cariera într-una dintre companiile aeriene cu cea mai rapidă creştere din Europa.