Whirlpool România a prezentat hotele Art Gallery în cadrul expoziției de design vestimentar și accesorii “The Rest Is Tomorrow”, eveniment găzduit de GALATECA, prima galerie de artă aplicată deschisă în București. Produsele au fost incluse în scenografia expoziției și vor face parte din settingul noului concept store NEOGALATECA. Hotele Art Gallery au fost prezentate de asemenea în cadrul CES 2013, cel mai mare eveniment de electronice şi tehnologie din lume. Produsele au fost lansate pentru prima dată în cadrul EuroCucina 2012, cel mai mare târg de profil din Europa.
Whirlpool Art Gallery prezintă o mască cu structură din oțel inoxidabil, acoperită cu un panou de sticlă gravată decorativ. Seria Art Gallery include șase variante de panouri decorative - Cocktail, Imagination, Shadow, Arlequin, Monochrome și Vintage-ce pot fi schimbate la fel de ușor ca înlocuirea tabloului de pe perete.
Colecția de hote decorative de la Whirlpool funcționează fie cu sistemul de circulare, fie cu cel de evacuare, aerul fiind aspirat la o rată de 570 metri cubi pe oră de un ventilator cu trei viteze. “Am ales să lansăm hotele Art Gallery într-un mod inedit iar parteneriatul cu galeria de artă aplicată GALATECA a venit în mod firesc” a declarat Mioara Bolozan, Marketing Manager Whirlpool România. “Whirlpool acordă o atenție deosebită designului de produs, fapt pentru care a și primit de-a lungul timpului premii internaționale precum iF Gold Design, Green Good Design Product Award, Red Dot Award și iF Product Design Award 2012. Dorim să ne păstram în continuare poziția de trendsetter în ceea ce privește estetica și funcționalitatea din lumea electrocasnicelor ”, a adăugat Mioara Bolozan.
Compania s-a remarcat de-a lungul anilor prin parteneriatele internaționale cu manifestări de modă și pentru colaborările cu designeri de fashion pentru dezvoltarea de produse în ediție specială. “Amenajarea bucătăriei a devenit un aspect extrem de important în ultimii ani, cumpărătorul acordând o mare atenție considerentelor practice și tehnice, dar și celor estetice. Odată cu schimbarea rolului bucătăriei în viața consumatorului,designul și tehnologia utilizate în cadrul electrocasnicelor au trebuit să se adapteze, pentru a satisface până şi cele mai exigente nevoi. Aceste hote pot personaliza cu uşurinţă bucătăriile, fără eforturi majore de instalare”, a mai adăugat Mioara Bolozan.
Whirlpool a investit sume importante de-a lungul timpului, în cercetare şi inovaţie, dezvoltând produse care să întâmpine nevoile şi dorinţele reale ale consumatorilor. De altfel Whirlpool a câștigat peste 124 de premii în ultimii 12 ani, cele mai multe dintre ele constând în distincții care au recompensat designul produselor lansate sau aportul adus la scăderea consumul de energie şi a noxelor generate de consumul casnic, dar și înglobarea de tehnologii avansate.
GALATECA a adus în România expoziția de design vestimentar și accesorii “The Rest is Tomorrow”, eveniment inițiat de Institutul Cultural Român, pentru secțiunea International Fashion Showcase din cadrul London Fashion Week 2013. Expoziţia la care participă șase designeri români - Doina Levintza, Irina Schrotter, Andreea Bădală, Lucian Broscăţean, Dinu Bodiciu şi Carla Szabo va fi deschisă publicului larg timp de o lună la GALATECA, începând de joi 28 februarie 2013.
Whirlpool România este o subsidiară a Whirlpool Corporation. Cu o cifră de afaceri anuală de peste 18 miliarde de dolari în 2012, 68.000 de angajaţi şi 65 de centre de producţie şi cercetare, Whirlpool Corporation este liderul mondial în fabricarea şi comercializarea electrocasnicelor de mari dimensiuni. Compania comercializează mărcile Whirlpool, Maytag, KitchenAid, Jenn-Air, Amana, Brastemp, Consul, Bauknecht şi alte branduri importante pentru consumatori în aproape fiecare ţară din întreaga lume. Informaţii suplimentare despre companie pot fi găsite la http://www.whirlpoolcorp.com.