Lansarea acestui portofoliu este făcută sub conceptul umbrelă “Jurnalul unui Connaisseur”, urmărind, prin intermediul unui călător, poveştile berilor şi ale ţărilor lor de provenienţă: Belgia, Statele Unite ale Americii, Olanda, Cehia, Turcia.
“Este un proiect foarte drag nouă, care sperăm să le placă şi consumatorilor, întrucât le va deschide apetitul pentru noi tipuri de bere, le va aduce branduri cu suflet care au în spate nişte poveşti minunate şi îi va inspira să exploreze ţări unde aceste produse sunt la ele acasă”, spune Gabriela Creţu, Global Brands & Innovation Director Ursus Breweries.
St. Stefanus, “a beer with heart”, este un produs care împrumută din calităţile vinului, şi anume ca pe măsură ce se învecheşte, capătă culori şi arome diferite, dând posibilitatea consumatorului să îşi aleagă vârsta la care doreşte să consume berea. Este un brand creat în anul 1295 de călugării de la Mănăstirea Sfântul Ştefan din Belgia, care păstrează metoda de fabricare încă din acele timpuri.
Pilsner Urquell, “prima bere Pilsner din lume”, creată în 1842 în fabrica Plzen din Cehia, aduce în faţa consumatorului un gust inimitabil, uşor amărui, dar şi dulceag, foarte balansat. Te îndrăgosteşti iremediabil şi îi rămâi fidel pentru totdeauna.
Miller Genuine Draft este berea emblematică a Statelor Unite ale Americii, care, din 1883 şi până în prezent, păstrează spiritul nemţesc al inventatorului său, Frederick Miller. Este o bere uşor de băut, mai puţin amară, potrivită pentru momentele de relaxare împreună cu prietenii.
Grolsch Premium Weizen, berea de grâu apărută în 2004, care provine din Olanda, este un produs al cărui gust îmbină arome de banane, pere şi cuişoare. Este un produs fin, bun mai ales în zilele fierbinţi de vară.
Ambele aduse din Turcia, Efes Pilsener şi Efes Draft, sunt beri care aduc spiritul pozitiv şi vesel al Mediteranei, precum şi gustul mai puţin amărui dat de orez, foarte potrivit oricărui moment.