Una din patru persoane a regretat un cadou pe care l-a oferit pentru că nu a fost suficient de inspirat. În acelaşi timp, 42% dintre românii care spun că au primit un cadou neinspirat, au fost şi dezamăgiţi. Cei mai mulţi pun asta pe seama faptului că persoana iubită nu are nicio idee ce să le cumpere (43%). Implicarea personală este cea mai importantă investiţie care trebuie făcută într-un cadou, aproape toţi cei intervievaţi (98%) considerând că preţul cadoului primit de la cineva drag este irelevant.
Dintre cei care susţin că au primit un cadou neinspirat (42%), aproape una din trei persoane (28%) consideră că acest lucru se datorează faptului că persoana iubită a lăsat cumpărarea cadoului pe ultima sută de metri.
Cercetarea a fost realizată de către în 17 ţări: Austria, Belgia, Franţa, Germania, Italia, Olanda, Polonia, Rusia, Spania, Suedia, Elveţia, Turcia, Marea Britanie, Cehia, Grecia, Ungaria şi România, 15.129 de consumatori fiind intervievaţi în perioada 1-15 octombrie 2014.
Foto: Hepta
Posteaza comentariu