Un simbol mondial: Regina Elisabeta a II-a, un brand mai mare decât Beyoncé, Kim Kardashian, Oprah și soții Beckham

Regina Elisabeta a II-a a Marii Britanii este unul dintre cele mai mari branduri globale, arată un studiu.
Un studiu realizat pentru documentarul "True Royalty TV", dedicat Reginei Elisabeta a II-a, la 95-a sa aniversare, arată că familia regală britanică este al cincilea brand, depășind companii uriașe, precum Nike, Coca-Cola, Microsoft și Disney. Suverana Marii Britanii este un simbol mai puternic decât brandurile unor celebrități precum Beyoncé, Kim Kardashian, Oprah Winfrey, David și Victoria Beckham.

Analiza realizată de Statista a luat în calcul mai mulți factori, inclusiv numărul de articole și știri publicate online care conțin cel puțin o referire la un termen precis de căutare, de exemplu "The Queen", scrie Daily Mail.

Studiul a urmărit 37 dintre cele mai mediatizate persoane din nouă familii celebre, precum și zece branduri globale, în intervalul ianuarie 2017 - martie 2021.
Au fost monitorizate și traduse în engleză articole din 65 de limbi.

Un brand mai puternic decât Coca-Cola și Microsoft


Rezultatele arată că "brandul personal" al Reginei Elisabeta a II-a este de 16 ori mai puternic decât cel al cântăreței Beyoncé și de șase ori decât cel al starletei Kim Kardashian si al fondatorului companiei Microsoft, Bill Gates. De asemenea, e de trei ori mai puternic decât cel al lui Oprah Winfrey și de 23 de ori decât cel al soților Beckham.

Casa regală britanică este al cincilea cel mai mediatizat brand din lume după giganții Facebook, Amazon, Google și Apple, depășind companii uriașe precum Coca-Cola, Microsoft, Disney și Nike.

Experții intervievați estimează valoarea brandului familiei regale britanice la 71 de miliarde de lire sterline (82,4 miliarde de euro), iar pe cel al reginei la aproximativ 35 de miliarde de lire (40,6 miliarde de euro), similar celui al companiei Coca Cola.

"Dacă combini brandurile Nike, Ferrari și Coke, brandul reginei are mai multe articole decât cele trei la un loc, ceea ce arată cât este de puternic", a spus consultantul Kubi Springer care a lucrat pentru Nike, L’Oreal și Rolls-Royce.



Conform estimărilor, contribuția brandului monarhiei la economia britanică se ridică la aproximativ 1,7 miliarde de lire sterline (1,97 miliarde de euro) anual.

Studiul mai arată că brandul reginei nu a fost erodat de evenimentele negative recente, în ciuda dezaprobării opiniei publice în cazul scandalului provocat de Prințul Andrew și a deteriorării relației după interviul acordat de Prințul Harry și Meghan Markle lui Oprah Winfrey.



De fiecare dată, Elisabeta a II-a a încălcat protocolul pentru a proteja imaginea monarhiei, acordând dreptul la funeralii regale pentru Prințesa Diana, înlăturându-l pe Prințul Andrew din îndatoririle regale și reacționând public la acuzațiile de rasism lansate de ducii de Sussex.

Citește și: Dezamăgirea Prințului Philip. „A fost un mare șoc“


Foto: Hepta

Sunt întotdeauna la curent cu știrile interne și externe. Îmi place să vă aduc noutăți din viața vedetelor și povești din toate colțurile lumii.
 

Comentarii (1)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • Kogaion78 pe 21 Apr 2021, 22:22
    regina-baba va trece curind in tarimul autarhiei uitate

    la un mom.dat, va trebui sa calce in eternitate si monarhia imperialista din europa........ ....chiar sper ca spania si acrituria sa faca o data schimbarea..... ....in rest.......niik nu conteaza.....mu;te miliarde pt. niik........

    0
    0

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod