Lansarea marchează continuarea parteneriatului de lungă durată dintre Kaufland România și Cătălin Botezatu, precum și angajamentul companiei de a susține designerii autohoni și de a face moda de lux accesibilă.
Colecția Smart Fashion Spring cuprinde 21 de articole vestimentare sub semnătura lui Cătălin Botezatu și se adresează tuturor celor care își doresc să poarte haine confortabile, adaptate noilor tendințe ale primăverii, la cel mai bun raport calitate-preț.
Smart Fashion Spring by Cătălin Botezatu include piese vestimentare pentru femei și pentru bărbați, majoritatea fiind 100% din bumbac sau având bumbacul ca material predominant în compoziție.
Colecția cuprinde o varietate de articole, texturi și culori potrivite primăverii: de la tricouri, la hanorace, jachete din denim, veste, pantaloni sport, colanți, șosete.“Am gândit această colecție ca pe un manifest al veseliei și al poftei de viață, al stării de bine care ne încearcă la venirea primăverii. Toate piesele vestimentare sunt create într-un stil modern, în care primează confortul, fiind ideale pentru ținute casual cool”, a declarat Cătălin Botezatu.
„Lansarea colecției de primăvară reprezintă încă o etapă a colaborării îndelungate și de succes dintre Kaufland și Cătălin Botezatu.
Prin colecțiile sale pe care le-am lansat, de-a lungul timpului, în magazinele noastre, am încercat să democratizăm luxul. Am vrut să arătăm că hainele de designer pot fi adaptate oricărui buget, fără a face rabat de la calitate, tendințe sau aspectul estetic”, a adăugat Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland România.Piesele din colecția Smart Fashion Spring pot fi achiziționate exclusiv din rețeaua de magazine Kaufland din România și Republica Moldova, începând de miercuri, 5 aprilie, în limita stocului disponibil.
Posteaza comentariu