Zilele trecute o ştire a făcut înconjurul internetului, Andreea Marin şi Mihaela Rădulescu au probleme cu banii. Investiţiile proaste din perioada de boom economic pun astăzi în pericol stabilitatea financiară a celor două mari dive ale show-bizului românesc.
Dacă ne uităm în cele două topuri ale milionarilor lansate de curând pe piaţă, e vorba de ”Capital Top 300” şi ”Forbes 500 miliardari”, descoperim faptul că prăbuşirea economiei la nivel global a avut un puternic impact şi la nivel naţional. Mulţi bogaţi ai României au rămas fără bani, iar realitatea lor financiară e mult mai fragilă chiar decât cea prezentată în cele două publicaţii.
Mihaela Rădulescu şi Andreea Marin trăiesc drama unor femei care au stăpânit lumea prin frumuseţea lor, iar acum, aflate în plină maturitate după ce au părăsit luminile scenei, încearcă să-şi păstreze acelaşi standard înalt de viaţă.
Dar e destul de greu când nu mai eşti în centrul universului, când anii încep să se adune, când ai copii şi viitorul lor reprezintă responsabilitatea ta. Dar şi mai greu e să faci bani din afaceri la care nu te pricepi.Dacă ai un mic magazin şi toată ziua ţi-o petreci în el, aduci marfă, vorbeşti cu clienţii, cu agenţii de vânzări, e mult mai greu s-o dai în bară. Viaţa ta e acel magazin. Nu ajungi milionar, banii îi câştigi greu, dar supravieţuieşti. Acesta se numeşte comerţ. Dar dacă faci afaceri, în timp ce tu stai la Monte Carlo sau mai faci o emisiune TV şi te duci la evenimente mondene cu iubitul, atunci e greu să fii şi un comerciant de succes.
Banii nu se fac uşor, iar acest lucru nu l-au înţeles cele două vedete care s-au aruncat în afaceri despre care nu ştiau mare lucru.
În perioada de glorie era util să economisească mult, să strângă bani albi pentru zile negre, cum se spune şi, mai ales, să se perfecţioneze în domeniul lor, să ajungă adevărate profesioniste.Atât Andreea Marin cât şi Mihaela Rădulescu ar fi putut fi producătoare TV de succes, ar fi putut să conducă propriile companii media, iar faima strânsă în acest domeniu le-ar fi putut ajuta pentru a-i inspira pe alţii, pentru a crea show-uri TV de calitate, pentru a promova noi modele pentru societate. Asta cu o singură condiţie - să se maturizeze.
Să renunţe la statutul de vedetă răsfăţată şi să treacă la unul nou, de expert modest şi harnic într-un domeniu atât de complicat.Dar niciuna n-a intrat pe acest drum. A fost mai simplu să viseze cai verzi pe pereţi şi să încerce să dea lovitura în afaceri imobiliare sau cu textile.
În viaţă cele mai mari şanse de succes le ai în domeniul în care eşti expert, restul e doar un joc de loterie.