Știu că cele mai multe dintre femei visează să fie cucerite, cerute de soţie şi iubite de un bărbat romantic. Din păcate, trebuie să le anunţ că această specie e pe cale de dispariţie. Asta în cazul în care a existat vreodată.
De multe ori mă gândesc că un astfel de bărbat e o apariţie destul de rară. Din această cauză cred că mulţi scriitori s-au aplecat asupra acestor apariţii şi le-au descris în detaliu. Acum şi industria filmelor se ocupă de astfel de rarităţi. Probabil acesta e şi motivul pentru care multe dintre voi visaţi la un bărbat romantic, de fapt o specie care nu prea există.
Iată de ce:1. Cei mai mulţi dintre noi nu înţeleg termenul romantic şi nu înţeleg aşteptările unei femei. Chiar dacă sunt buni la suflet, fac gesturi nepotrivite. Adică, oferă un buchet de flori în timp ce partenera lui a venit acasă nervoasă pentru că tocmai a fost concediată.
2. Romantismul ţine mai mult de context: lumânări aprinse, o cină în doi, o anume muzică. Pentru cei mai mulţi bărbaţi asta înseamnă o pierdere de vreme în drumul spre dormitor. Câţi tipi cunoaşteţi dumneavoastră care să ştie unde se vând lumânări parfumate?
3.
Cei mai mulţi dintre noi gândesc relaţia cu o femeie pe baza unui program. Ceva de genul - joi facem sex, vineri mergem la restaurant, sâmbăta la film şi duminică mă uit la fotbal. Un bărbat e în stare să păstreze această rutină ani de zile. Nu-i plac surprizele. Pe când o astfel de atitudine scoate din minţi o femeie a cărei plăcere e să fie luată prin surprindere. Mereu.4. Romantismul are o puternică componentă admirativă. Bărbatul ar trebui să remarce micile gesturi de tandreţe făcute de femei şi să le admire, să fie impresionat de ele.
Ceva de genul - ea ţi-a călcat cămăşile, iar tu dimineaţa te îmbraci, observi asta, o iei în braţe şi îi mulţumeşti. De fapt, comportamentul real e că tocmai în acea zi el îşi caută tricoul negru de la Nike care e la spălat. Bărbaţii, prin natura lor, nu observă micile gesturi de iubire. Pentru cei mai mulţi dintre noi, mărimea gestului contează.5. Cultura macho a distrus ce mai era din romantism. Reclamele la bere şi la maşini pun accentul pe un comportament lipsit de timiditate şi lipsit de inhibiţii în preajma femeilor.
Cultura forţei brute se luptă în fiecare zi cu cea a emoţiilor pe micile ecrane. Şi astfel s-a ajuns într-un punct mort - femeilor le lipseşte ceva ce bărbaţii nu pot oferi.
Posteaza comentariu