Colecția conține o selecție variată de haine, accesorii și produse alimentare ready-to-eat. În plus, produsele care fac parte din Săptămâna Electrică le oferă fanilor Electric Castle șansa de a câștiga bilete la festival, acolo unde Lidl este și anul acesta prezent, în calitate de partener strategic.
Pregătirile pentru festivalul Electric Castle încep la Lidl odată cu lansarea Săptămânii Electrice, în toate magazinele din țară.
Mai mult, Lidl le oferă fanilor șansa de a lua parte anul acesta la distracția Electric Castle. În perioada 22 iunie – 2 iulie, clienții care fac o achiziție din orice magazin Lidl, de minim 70 de lei, care include cel puțin un produs în ediție limitată din Săptămâna Electrică, pot câștiga unul din cele 40 de bilete General Access Pass, cu acces în zona de camping inclusă, sau unul din cele 50 de vouchere de cumpărături în valoare de 200 lei și șepci personalizate cu Electric Castle. Mai multe detalii despre concurs și colecțiie disponibile aici.
Festivalul Electric Castle are loc, în acest an, în perioada 19-23 iulie la castelul Bánffy din comuna Bonțida, județul Cluj. Și anul acesta, Lidl România este partener strategic aducând universul Lidl’s Electric Kingdom, unde participianții la festival se vor putea bucura de o serie de facilități și acces la zone de relaxare special amenajate, ce vor garanta momente memorabile și vor completa emoțiile intense, trăite pe ritmurile celor mai iubiți artiști din industria muzicală actuală.