Colecția conține o selecție variată de haine, accesorii și produse alimentare ready-to-eat. În plus, produsele care fac parte din Săptămâna Electrică le oferă fanilor Electric Castle șansa de a câștiga bilete la festival, acolo unde Lidl este și anul acesta prezent, în calitate de partener strategic.
Pregătirile pentru festivalul Electric Castle încep la Lidl odată cu lansarea Săptămânii Electrice, în toate magazinele din țară. În perioada 22-25 iunie, fanii festivalului Electric Castle vor putea achiziționa, la prețul Lidl, produse tematice în ediție limitată. Pentru un look de festival, Lidl propune o nouă colecție de piese vestimentare cu grafici și elemente reprezentative universului festivalului, precum tricouri (24,99 lei/buc.), colanți (24,99 lei/buc.) sau pantaloni scurți (29,99 lei/buc.), șepci și borsete (29,99 lei/buc.), dar și o gamă variată de produse alimentare ready-to-eat, pe care festivalierii deja le cunosc, precum hot dog Chili Cheese Dog (5,99 lei/buc.), Electric Rolls (19,99 lei/buc.), sau îndrăgitele eclere Banana line-up și Lemon line-up (4,99 lei/buc.).
Mai mult, Lidl le oferă fanilor șansa de a lua parte anul acesta la distracția Electric Castle. În perioada 22 iunie – 2 iulie, clienții care fac o achiziție din orice magazin Lidl, de minim 70 de lei, care include cel puțin un produs în ediție limitată din Săptămâna Electrică, pot câștiga unul din cele 40 de bilete General Access Pass, cu acces în zona de camping inclusă, sau unul din cele 50 de vouchere de cumpărături în valoare de 200 lei și șepci personalizate cu Electric Castle. Mai multe detalii despre concurs și colecțiie disponibile aici.
Festivalul Electric Castle are loc, în acest an, în perioada 19-23 iulie la castelul Bánffy din comuna Bonțida, județul Cluj. Și anul acesta, Lidl România este partener strategic aducând universul Lidl’s Electric Kingdom, unde participianții la festival se vor putea bucura de o serie de facilități și acces la zone de relaxare special amenajate, ce vor garanta momente memorabile și vor completa emoțiile intense, trăite pe ritmurile celor mai iubiți artiști din industria muzicală actuală.
© Copyright:
Produse noi la Lidl România: din 22 iunie, retailerul lansează o colecție de haine și produse alimentare în ediție limitată, dedicată Electric Castle
Din 22 iunie, Lidl România readuce în toate magazinele din țară Săptămâna Electrică, o săptămână tematică dedicată Electric Castle, festival la care retailerul este partener strategic încă din 2017.
Posteaza comentariu