Segmentul de batoane de ciocolată din România, care reprezintă 20% din piața de dulciuri, a înregistrat în 2022 o creștere de 8% în volum, revenind la nivelul de dinainte de pandemia din 2020, fiind influențat de revenirea la birouri a consumatorilor, ceea ce a marcat revirimentul vânzărilor de gustări dulci.
Este bine-cunoscut faptul că restricțiile de circulație impuse în 2020 mai ales, dar și în 2021, au influența obiceiurile de consum în absolut toate domeniile și categoriile de produse și consumatori.
”Faptul că românii au fost obligați să stea în locuințe a condus aproape imediat la scăderea vânzărilor de batoane de ciocolată, dar au crescut instant, în compensație, vânzările de tablete și ciocolată de gătit, precum Nestlé Dessert, pe fondul consumului casnic. Până la finalul anului 2022, situația s-a re-echilibrat, am înregistrat o creștere puternică mai ales pe brandul KitKat, dar și pe Lion. Iar 2023 poate fi considerat un an normal, după fluctuațiile din ultimii trei ani. Pe acest fond de optimism în ceea ce privește consumul, reiterăm îndemnul de a consuma cu moderație câte puțin din toate și mai ales, de a avea o alimentație echilibrată și un stil de viață sănătos”, spune Alina Barbu, Senior Brand Manager Nestlé Confectionery.
Pe de altă parte, Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume și care deține brandurile de batoane de ciocolata KitKat și Lion, derulează o companie națională în România în baza unui parteneriat la nivel global între Nestlé și Amazon Prime, sub umbrela noii serii Lord of the Rings, Rings of Power, detalii aici.
Posteaza comentariu