Inna, făcută praf de presa britanică

Inna a devenit din nou ţinta criticilor britanicilor, de data aceasta a unui jurnalist de la The Guardian care, deşi recunoaşte că vedeta este apreciată pe plan internaţional, susţine că nu are nici cea mai mică idee cum de are succes.

Inna a devenit din nou ţinta criticilor britanicilor, de data aceasta a unui jurnalist de la The Guardian care, deşi recunoaşte că vedeta este apreciată pe plan internaţional, susţine că nu are nici cea mai mică idee cum de are succes.

 "Cum s-a întamplat asta? Habar n-avem. Dacă sunteţi printre cei care au downloadat contra cost muzica Innei, anuntaţi-ne", scrie Paul Lester, autorul articolului.

Numită "produs românesc de export", Inna este comparată cu Zdob şi Zdub care, în opinia jurnalistului, ar fi avut mai mult succes.

"Dar staţi aşa! De fapt, Inna este, potrivit topurilor, "unul dintre cele mai bune produse româneşti de export", care (respiraţi adânc) a vândut peste un milion de albume în toată lumea, i-a luat Keshei prima poziţie în topul US Billboard, a câştigat 21 de premii şi a apărut pe coperta a peste 30 de reviste din Europa, a avut peste 150 de milioane de vizualizări pe youtube şi mai mult de două milioane de prieteni pe Facebook".

În anul 2010, tot jurnaliştii de la The Guardian catalogau versurile artistei ca fiind "stupide", adăugând că par a fi fost trecute din limba română în engleză prin intermediul unui site gratuit de traduceri.
BBC Radio 1 o numea pe Inna "Sudoku girl", iar piesa Hot - o bolboroseală.