Gigi Becali e în criză mare. Dacă a văzut că nu are şanse să mai ajungă în Liga Campionilor, a luat marca Steaua şi a pus-o pe o sticlă de Cola. Aşa speră să iasă din criză şi să facă rost de bani ca să-şi plătească jucătorii.
Oare are Steaua suficienţi suporteri ca să susţină vânzările la băutura Cola Steaua? Vor renunţa steliştii la Pepsi şi la Coca Cola pentru noua băutură răcoritoare? Nimeni nu ştie. Citiţi mai jos comunicatul clubului:
"Astăzi, în premieră pentru un club de fotbal din România, Steaua Bucureşti, cel mai titrat club de fotbal din ţară, lansează prima băutură răcoritoare a unei echipe de fotbal: COLA STEAUA.
Produsul lansat astăzi este o băutura deosebită, care concurează cu uşurinţă produsele din segmentul Cola ale celor mai importanţi jucători mondiali de pe această piaţă.
Reţeta a fost dezvoltată şi produsele vor fi livrate de către Doehler Group, companie din Germania, lider mondial în domeniul producţiei de ingrediente pentru industria băuturilor răcoritoare. Este o băutură fără conservanţi, care conţine doar arome naturale şi are un gust inconfundabil de Cola, care te energizează de la prima până la ultima picătură, dându-ţi avântul de care ai nevoie pentru cel puţin 90 deminute. Se consumă, de preferinţă, rece pentru a te bucura pe deplin de gustul care te marchează.
Cola Steaua este ambalată la peturi de doi şi 0,5 litri, cu eticheta embosată, precum şi la doză de 0,33 litri, este disponibilă în toate reţelele moderne de hypermarketuri şi, desigur, poate fi servită la toate punctele de catering din stadionul Steaua". După locul din clasament mai bine făceau Steaua 7Up. Cum o să se numească băutura fără zahăr: Steaua Cola zero sau Cola Steaua zero?
Ghiciţi câtă Cola Steaua vor bea dinamoviştii?
© Copyright:
E criză mare, Becali şi-a făcut răcoritoare!
Gigi Becali e în criză mare. Dacă a văzut că nu are şanse să mai ajungă în Liga Campionilor, a luat marca Steaua şi a pus-o pe o sticlă de Cola. Aşa speră să iasă din criză şi să facă rost de bani ca să-şi plătească jucătorii.
26 Noiembrie 2010
Posteaza comentariu