Burgerul perfect ne-a ieșit și mai bine: Cum a făcut Burger King Whopper-ul® și mai bun

De peste șase decenii, Whopper a fost produsul vedetă din meniul Burger King, iubit de milioane de oameni din întreaga lume. Însă, exact când credeai că iconicul burger preparat la grătar cu flacără nu poate fi mai bun, Burger King a dus lucrurile la un alt nivel prin relansarea Whopper-ului în România.

Ce e nou la Whopper?


Iată cum a perfecționat Burger King Whopper-ul:

  • Temperatura optimă de servire: Whopper-ul este acum servit la o temperatură ideală de 55-60°C, pentru a asigura un gust desăvârșit.
  • Chiflă mai pufoasă și mai gustoasă: Noua chiflă, cu o glazură îmbunătățită, oferă o textură și un gust mai bogat.
  • Carne mai suculentă: Patty din carne 100% vită, preparată la grătar cu flacără, este acum mai suculentă, având o textură și condimente îmbunătățite.

De ce aceste schimbări?


Burger King a fost întotdeauna dedicat filosofiei “Have it Your Way™”, ceea ce înseamnă că ascultă dorințele clienților săi. După ce a colectat feedback extins și a efectuat cercetări, brandul a constatat că, deși clienții iubesc Whopper-ul, existau câteva aspecte cheie care puteau fi îmbunătățite. Rezultatul? O experiență culinară mai savuroasă și mai suculentă ca niciodată.

Ce urmează?


Pentru a sărbători relansarea, Burger King România lansează o campanie națională pe TV, panouri outdoor, platforme digitale și comunicare în restaurante. Campania își propune să arate cum burgerul perfect a devenit și mai bun, invitând clienții să-și redescopere dragostea pentru Whopper.

Noul Whopper de la Burger King va fi disponibil în toate restaurantele din România, iar acest nou capitol din istoria Whopper-ului cu siguranță îi va face pe clienți să revină. Fie că ești fan de mult timp sau abia descoperi experiența Whopper, acum este momentul perfect să te bucuri de burgerul preparat la grătar cu flacără.

Vino la cel mai apropiat Burger King din România și gustă diferența – pentru că burgerul perfect ne-a ieșit și mai bine!
14 Octombrie 2024