Împreună cu echipa de HR/ administrativ/ management, agenția dezvoltă seturi de reguli și proceduri clare, pentru siguranța și protecția angajaților, sprijină companiile pentru a adapta spațiul de lucru, respectând principiile distanțării, și pentru a face mai ușoară revenirea angajaților la birou, din toate punctele de vedere.
“Noul context așază spațiul de lucru comun al birourilor într-un punct în care zona de wellness și wellbeing nu mai poate fi ignorată. Trebuie luate mai mult în calcul aspecte ce țin de green offices, precum filtrarea aerului, mai multe plante în decor, o calitate verificată a apei și recomandări de nutriție sănătoasă pentru angajați. Apar noi dileme pentru departamentele de HR: cum păstrezi conexiunea și relaționarea între angajați, în ciuda protocoalelor de distanțare socială? Crește preocuparea pentru wellbeing-ul emoțional și este nevoie de mult mai multă comunicare internă. Este un context delicat și vremurile ciudate pe care le trăim cer alternative și resurse organizaționale noi”, spune Roxana Lupu, trainer motivație prin sport și wellbeing, managing partner Adrenallina Media.
Câteva dintre punctele prezente în program:
Igiena spațiului de lucru, reguli și proceduri pentru siguranța și protecția angajaților la locul de muncă;Protocoale pentru situații speciale (meetings, vizite clienți/furnizori);
Sfaturi utile – posturologie, amenajare stație lucru și la birou conform principiilor ergonomiei, nutriție sănătoasă, recomandări mișcare și exerciții fizice acasă;
Comunicare internă;
Employee engagement.
Programul este personalizabil și adaptabil în funcție de nevoile și specificul fiecărei companii.
Adrenallina Media, prima agenție de PR și evenimente din România nișată pe sport, viață sănătoasă și wellness oferă programe de mișcare, motivație prin sport și viață sănătoasă pentru branduri și companii, servicii de strategie, branding și comunicare, organizare eveniment, strategii corporate social responsibility (CSR).
Detalii suplimentare la www.adrenallinamedia.ro.