Nu sunt doar cifre. Sunt zâmbete aduse, oameni hrăniți, lupte duse - un efort comunitar prin care #ACUM, în decursul a peste 2 luni de campanie, echipa Kané - New Romanian Cuisine, alături de partenerii săi comerciali, a pregătit și a donat 15.100 de meniuri, respectiv 45.300 porții de mâncare, cu o valoare totală de peste 100.000 de euro. Partenerii principali ai proiectului umanitar #ACUM au fost Mastercard și Kaufland România.
Dintre acestea, 11.730 de meniuri au fost donate medicilor din prima linie, de la Institutul de Pneumoftiziologie Marius Nasta, Spitalul Clinic de Boli Infecțioase și Tropicale Dr.
Pentru a învinge, este nevoie de resurse, iar mâncarea de bună calitate a fost o resursă indispensabilă pentru aceștia.
„Pentru noi, experiența acestor luni a fost una dintre cele mai intense din viața noastră profesională. Industria de restaurante a fost profund afectată de criza sanitară, totuși, am vrut să arătăm că esența a ceea ce facem este despre a avea grijă de oameni, ceea ce ne-a mobilizat și motivat, căci am știut că putem fi de ajutor pentru medici, asistente și oameni nevoiași care erau și mai afectați decât noi”, a spus Răzvan Crișan, Co-fondator Kané Group.
Proiectul #ACUM a fost inițiat de către restaurantul Kané - New Romanian Cuisine în luna martie, imediat după declararea stării de urgență, cu scopul de a pregăti și dona mâncare gustoasă celor care au fost și sunt cei mai mari eroi în această perioadă, medicii și asistentele din spitale, dar și către persoane vârstnice și familii din medii vulnerabile.