AVON România continuă acțiunile de sprijinire a luptei împotriva coronovirusului. Împreună cu tipografia Amma Print, compania donează 5000 de viziere pentru personalul medical din spitalele românești.
AVON a răspuns solicitării Fundației Regina Maria și a oferit finanțarea necesară pentru vizierele produse mai apoi de tipografia Amma Print. Vizierele se distribuie zilele acestea către următoarele spitale: Spitalul Clinic Colentina, Institutul Național de Boli Infecțioase Prof. Dr. Matei Balș, Spitalul Clinic Colțea, Spitalul Clinic de Urgenta "Sf. Ioan" București și Spitalul Universitar de Urgență Militar Dr. Carol Davila București, clinica Fundației Regina Maria din București, Spitalul Municipal din Roșiori de Vede și Spitalul General Căi Ferate Drobeta Turnu Severin.
Compania mai donează și suma de 10.000 euro către Hospice Casa Speranței pentru a-i ajuta să își desfășoare în continuare serviciile de îngrijire a persoanelor care se confuntă cu problemele unor boli incurabile. Pentru că această perioadă pune presiune crescută nu numai pe sistemul medical, ci și pe asociațiile care în mod curent oferă asistență bolnavilor cronici, AVON România rămâne și în aceste momente alături de partenerii pe care i-a sprijinit de-a lungul timpului. Parteneriatul AVON cu Hospice Casa Speranței durează din 2014, când împreună au pus bazele unui program care oferă gratuit servicii de îngrijire limfedem.
“Ne-am mobilizat încă de la începutul acestei perioade pentru a sprijini lupta împotriva acestui virus care ne-a schimbat viețile tuturor. Vedem nevoile care apar în sistemul medical și în comunitate și ne dorim să contribuim la acoperirea lor. Încercăm în același timp să ne menținem și angajamentul față de partenerii noștri strategici din sectorul neguvernamental, care oferă servicii și sprijin unor categorii afectate indirect de criză”, a declarat Andreea Moldovan, General Manager SEE AVON.
Implicarea AVON
AVON România s-a alăturat încă de la inceput eforturilor de limitare a răspândirii COVID-19 prin diferite inițiative:
Donații produse de igienă: 1,7 tone de produse de igienă personală (săpunuri lichide și geluri de duș) au fost donate pentru centrele de carantină din București, prin intermediul campaniei inițiate de Fundația Prețuiește Viața, fondată de Andreea Marin.
Donații în bani pentru echipamente de protecție: tot prin intermediul campaniei demarate de Fundația Prețuiește Viața, AVON a donat fonduri pentru echipamente de protecție; de asemenea, 1% din valoarea încasărilor din întreaga colecție de parfumuri Today Tomorrow Always, cea mai populară din portofoliul AVON, va merge tot către achiziția de echipemant pentru medici.
Sprijin pentru victimele violenței domestice: Fundația AVON a donat 1 milion de dolari la nivel global pentru această cauză, iar o parte din aceste fonduri vor ajunge și în România și vor veni în ajutorul asociațiilor care, prin linii de asistență dedicate sau adăposturi, oferă în această perioadă sprijin victimelor abuzurilor domestice. Numărul acestora se așteaptă să crească pe fondul izolării la domiciliu.
AVON este prezent de 22 de ani pe piața din România, timp în care și-a menținut o poziție de top în preferințele consumatorilor, reușind în același timp să pună bazele uneia dintre cele mai mari comunități de femei. Compania este preocupată nu numai să aducă frumusețe și independenţă femeilor, dar și să le îmbunătățească viața, promovând respectul pe care societatea îl datorează rolului lor în dezvoltarea socială și militând continuu pentru sănătatea și standardul lor de viață.