Proiectele si campaniile pot fi inscrise in competitie gratuit in perioada 1 august - 31 august, intr-una din cele 12 categorii ce vor fi jurizate de un grup de practicieni in marketing, comunicare, digital, social media si mobile.
Cele 12 categorii in care va puteti inscrie proiectele si campaniile sunt: Publishing, Utility, Visual, User Generated Content (by brands), Blogging Campaigns, Special Projects (Brands), Facebook Applications, Bloggers Project, Mobile applications, Instagram (by Brands), Best Content Campaign on Facebook, Innovation.
In competitie pot participa doar proiectele care nu au participat in cadrul editiilor precedente Webstock Awards, iar un proiect poate fi inscris doar intr-o singura categorie.
Jurizarea include o etapa de preselectie, ce se va desfasura intre 2-9 septembrie si notarea finala, ce va avea loc in perioada 10-20 septembrie. Pentru mai multe detalii despre inscrierea proiectelor la Webstock Awards 2013 accesati linkul: http://webstock.ro/premii/.
Cei interesati sa participe la eveniment, vor avea anul acesta mai multe modalitati de inscriere. Editia actuala va reuni atat bloggeri interesati de social media, cat si bloggeri specializati pe diverse domenii si, in acelasi timp, va oferi posibilitatea de participare creatorilor de aplicatii si proiecte web & mobile. Webstock a rezervat totodata un numar de locuri pentru oamenii din agentii si companii care doresc sa interactioneze cu comunitatea online.
Bloggerii se pot acredita sau pot deveni ambasadori ai evenimentului si isi vor asigura un loc gratuit la eveniment.
Profesionistii in comunicare si social media pot solicita invitatii gratuite pentru seminariile dedicate, iar cei din companii isi pot asigura un loc pe baza unei taxe de participare. Cea de-a sasea editie Webstock va reuni comunitatea online locala si isi propune sa aduca in prim plan persoane care au avut initiative de a schimba lucrurile din jurul lor, persoane implicate, dar si care considera Internetul un loc de dezvoltare.
In prima parte a zilei, Webstock include doua sesiuni de conferinte, unde oameni care au dezvoltat proiecte inedite, au avut idei inovative si realizari semnificative, le vor prezenta participantilor experiente personale de succes.
Dupa-amiaza, se vor desfasura in paralel trei micro-evenimente specializate, Blogging, Communication si Mobile, care vor dezvalui insight-urile celor mai bune studii de caz, cele mai noi tendinte in domeniu si tactici eficiente in promovarea prin intermediul mai multor platforme de comunicare.
Dupa gala de premiere Webstock Awards, participantii sunt invitati la petrecerea organizata de Staropramen cu ocazia evenimentului.
Webstock este organizat de Evensys in colaborare cu Vodafone, partenerul principal al evenimentului.
Actuala editie se bucura de sustinerea companiilor LG, Staropramen, Bitdefender si HP. Comunicarea online si site-ul Webstock sunt realizate cu sprijinul Sunshine Digital Communication.Pentru a fi la curent cu stirile despre Webstock, urmariti atat site-ul www.webstock.ro, cat si contul dedicat de pe Twitter (www.twitter.com/webstockro) sau pe pagina de Facebook (http://www.facebook.com/webstock).