Tendinţele în modă şi accesorii continuă să determine comportamentul de achiziţie al femeilor în mediul online, iar noutăţile în materie de tehnologie nu fac altceva decât să le stârnească interesul pentru îmbinarea perfectă a ţinutelor cu cele mai noi gadgeturi, se arată într-un comunicat citat de Mediafax.
Potrivit unui studiu realizat de QuickMobile, inovaţia se remarcă cel mai bine la nivelul accesoriilor folosite în activităţile zilnice, motiv pentru care femeile sunt dispuse să aloce între 500 şi 1.000 de lei pentru produse care să le îmbunătăţească stilul de viaţă.
Media de vârstă a femeilor care preferă cumpărăturile online se situează între 25 şi 34 ani, iar în ceea ce priveşte bugetele alocate, aproximativ 24% dintre acestea cheltuiesc între 500 şi 1.000 de lei pentru o singură sesiune de cumpărături, în timp ce doar 7% dintre românce sunt dispuse să depăşească pragul de 2.500 de lei.
Astfel, criteriile care determină cumpărăturile femeilor ţin în mod special de aspectul gadgeturilor, acestea fiind mult mai atractive dacă prezintă o gamă largă de culori şi dacă permit schimbarea facilă a aspectului prin înlocuirea unor detalii.
Pentru femeile cu un stil de viaţă sportiv, brăţările pentru fitness reprezintă raportul perfect între monitorizarea sănătăţii zilnice şi un aspect stilat.
Foto: Hepta