Programul P&G “Apa potabila pentru copii” castiga premiul Economist Innovation

Programul global al companiei Procter & Gamble “Apa potabila pentru copii”, considerat ca fiind una dintre inovatiile de impact din lume, a fost recompensat cu premiul Economist Social Innovation.
“Suntem onorati sa primim acest premiu, fiind in acelasi timp inspirati de angajatii si partenerii nostri globali care au contribuit la asigurarea a 5 miliarde de litri de apa potabila in tarile in curs de dezvoltare, ajutand astfel la salvarea a aproximativ 30.000 de vieti”, a spus Bob McDonald, Presedinte, Director Executiv General si Presedinte al Consiliului de Administratie al P&G.

Programul “Apa potabila pentru copii” se deruleaza in peste 65 de tari, cu sprijinul partenerilor campaniei care ajuta la distributia pachetelelor cu substanta purificatoare..
Aceste pachetele contin o tehnologie patentata, o pudra care transforma apa murdara si contaminata in apa curata si potabila.

Premile au fost decernate in cadrul celei de-a 11-a editie a The Economist Annual Innovation Gala, care a avut loc in Centrul NAFTA din Londra, participantii fiind reprezentanti de marca din diferite domenii : business, academic, cercetare, dezvoltare si politic.

Opt categorii au fost analizate, printre care biostiinta, energie si mediul inconjurator, inovatii sociale si telecomunicatii.
Aceste premii au celebrat oameniii din spatele proiectelor de succes “cei care au visat si cei care au facut, cei ale caror inovatii au transformat in bine lumea in care traim.  Printre castigatorii din acest an s-au numarat: Google, Garmin, GeneTech si Mit.

P&G a fost reprezentat la ceremonie de catre Dr. Phil Souter, seful departamentului de cercetare si dezvoltare al P&G, inventatorul purificatorului de apa si de catre Dr. Greg Allgood, fondatorul si directorul organizatiei non-profit  “Apa potabila pentru copii” inca din 2004, care ajuta ca inovatia lui Souter sa ajunga la familiile si copiii din tarile in curs de dezvoltare.
 

The Economist a numit munca lui Dr. Allgood ca fiind a doua inovatie a acestui program, prentru ca acesta a dezvoltat noi strategii de distribuitie cu sprijinul unor organizatii globale si a identificat metode de a populariza programul prin intermediul parteneriatelor.