După faima obținută la America's Next Top Model, Harlow a devenit model pentru marca spaniolă de îmbrăcăminte Desigual și, ulterior, a devenit reprezentantul oficial al mărcii.
Iată pentru ce mărci a pozat modelul internațional care suferă de vitiligo
În septembrie 2014, ea a mers și a închis colaborarea cu marca de îmbrăcăminte Ashish, pentru colecția lor de primăvară/vară 2015, la Săptămâna Modei de la Londra.
De asemenea, Winnie Harlow a fost model și pentru reviste de modă precum i-D și Dazed, dar și pentru site-ul de modă Showstudio.com.
În 2015, Harlow a fost model pentru brandul italian de îmbrăcăminte Diesel, pentru campania sa de primăvară/vară 2015, fiind fotografiată de fotograful de modă britanic Nick Knight.
A apărut în revistele Glamour, Vogue, Cosmopolitan
Winnie Harlow a făcut modelling pentru edițiile spaniolă și italiană ale revistei Glamour și a fost prezentată în numărul din august/septembrie 2015 al revistei Complex. Ea a apărut și în numărul din august 2015 al revistei Cosmopolitan. De asemenea, ea a fost prezentată pe site-ul Vogue Italia într-un interviu și într-o ședință foto însoțitoare. În august 2015, Harlow a fost coperta numărului din septembrie al revistei Ebony. În 2016, Harlow a apărut într-o reclamă pentru Sprite și a realizat o campanie pentru Swarovski.
Winnie Harlow a cucerit Internetul
Anul 2014 a fost unul de cotitură în viața lui Winnie Harlow. Atunci a descoperit-o, pe Instagram, Tyra Banks și selectat-o să participe la American's Next Top Model. Ulterior, modelul a inițiat o campanie de conștientizare și educare cu privire la vitiligo, problemă dermatologică pe care ea o are de foarte mult timp.
”Nu încerc să mă compar cu altcineva. Este plăcut să văd fete din industrie care fac lucruri inspiraționale”, a declarat Winnie pentru Success with Moira Forbes.
Vitiligo sau depigmentarea pielii este o boală dermatologică care afectează între 1% și 2 % din populație, la nivel mondial, indiferent de vârstă, gen, rasă sau etnie.
Marginalizată și hărțuită, în copilărie
Copilăria lui Winnie Harlow nu a fost una tocmai fericită, ea fiind marginalizată și hărțuită din cauza bolii de care suferă.
Faptul că vitiligo presupune depigmentarea unor poțiuni din piele, îi face pe pacienți să se simtă diferiți.
Adaptarea lor ține de gradul de acceptare al celor din jur. Neplăcerile din copilăria lui Winnie au durat până când ea a înțeles că trebuie să aibă viața diferită de a celor din jur.
O experiență dureroasă a determinat-o să-și deschidă o afacere cu produse de protecție solară
"Deseori, până când începem să ne gândim la îngrijirea solară, poate fi prea târziu.Am învățat acest lucru în timp ce eram în Bahamas, unde am sărit peste aplicarea protecției solare de teamă că SPF-ul poate lăsa urme albe pe piele. Am ajuns să am niște fotografii grozave – și o arsură solară dureroasă care a necesitat tratament medical de urgență. Și partea cea mai rea: daunele solare au alterat permanent tiparul vitiligoului meu, o parte prețuită a identității mele de femeie, activistă și model. Cay Skin și încerc să mă asigur că toți folosesc protecție de îngrijire solară zilnică. Aceasta este povestea pielii mele. Ai și tu una. Am început Cay Skin pentru că compromisul nu ar trebui să aibă niciun rol în poveștile noastre”, afirmă Winnie Harlow.
Am lăsat acea fotografie în urmă, dar am revenit la o întrebare: de ce ar trebui să alegem între protecție solară și o piele superbă și strălucitoare? Am refuzat să fac compromisuri din nou și mi-am ales misiunea de a mă asigura că nimeni altcineva nu trebuie să facă. Trei ani mai târziu, am lansat