Prin această iniţiativă, Orbit România vine în sprijinul SOS Satele Copiilor România, donând 1% din vânzările realizate pe parcursul campaniei sub formă de produse de îngrijire orală (kit-uri cu periuţă şi pastă de dinţi), consultaţii stomatologice şi cursuri de igienă dentară, susţinute de medici stomatologi şi lucrători sociali, pe parcursul a şase luni.
„Anul acesta, pentru Orbit este Anul Zâmbetelor Sănătoase, iar cu această ocazie ne-am dorit să introducem un mecanism prin care consumatorii noştri să se implice în program. În acelaşi timp, am vrut să facem ceva mai mult decât să donăm o parte din sumele încasate din vânzări şi aşa a apărut ideea de a oferi consultaţii stomatologice, truse şi cursuri de igienă orală.”, a declarat Adina Bahcevanii, Senior Brand Manager Oral Care.
“Iniţiativa programului de educaţie pe care au avut-o prietenii de la Wrigley ne-a bucurat foarte mult pentru că vine să sprijine acţiunile noastre interne în ceea ce priveşte importanţa sănătăţii copiilor din organizaţie. Noi le explicăm celor mici că igiena orală este vitală pentru starea generală de bine, dar activităţile pe care le-am stabilit împreună cu Wrigley, prin demonstraţiile pe care le implică, îi vor ajuta pe copii să deprindă obiceiurile sănătoase mult mai repede”, a adăugat Carmen Brumă, Manager Departament Strângere de Fonduri şi Comunicare SOS Satele Copiilor România.
Pe lângă acţiunile de donaţie care urmăresc scăderea incidenţei cariilor la copiii sub 12 ani, Orbit îşi propune creşterea conştientizării importanţei îngrijirii orale în rândul românilor. Fiecare pachet de gumă cumpărat este şi dovada unei mai bune însuşiri a celor 4 paşi care ne ajută să ne păstrăm dinţii curaţi şi zâmbetul plin de încredere: control stomatologic regulat, periajul dinţilor, curăţarea lor şi mestecatul unei gume fără zahăr după mese sau gustări.
Anul Orbit este Anul Zâmbetelor Sănătoase
Campania ,,Donează un zâmbet sănătos’’ este o iniţiativă care deschide anul Orbit şi susţine abordarea ,,Doing Good Marketing’’ aplicată la nivel global de către toate brandurile din portofoliul Wrigley.
Printr-o abordare bazată pe principiile solide ale companiei, Wrigley menține un accent constant asupra angajamentelor față de calitate, responsabilitate, reciprocitate, eficiență şi libertate, astfel încât să poată face o diferenţă pentru oameni și planetă, prin propriile performanțe. Wrigley consideră că poate și trebuie să joace un rol pozitiv pentru toţi cei cu care interacţioneză în activitatea sa. Un angajament important al Wrigley faţă de oameni este angajamentul pentru îngrijire orală.
Programul Wrigley pentru Îngrijire Orală cuprinde parteneriate cu asociaţii de medici stomatologi din întreaga lume, pentru a promova în rândul acestora o înțelegere a beneficiilor gumei de mestecat fără zahăr în îngrijirea orală, precum și o mai bună sănătate orală în rândul comunităților locale.
Mai multe informaţii despre campanie şi produsele Orbit sunt disponibile pe www.mestecaorbit.ro şi pe pagina de Facebook Orbit Romania.
© Copyright:
Orbit România va învăţa 3.500 de copii defavorizaţi să zâmbească
În cadrul campaniei ,,Donează un zâmbet sănătos’’, Orbit România ne îndeamnă să susţinem cu toţii sănătatea orală a copiilor defavorizaţi din toate cele trei programe ale organizaţiei SOS Satele Copiilor România – din Bucureşti, Cisnădie (judeţul Sibiu) şi Hemeiuş (judeţul Bacău), dar şi din grădiniţele şi școlile afiliate. Astfel, toţi cei care cumpără gumă Orbit între 30 martie și 24 mai 2015 vor contribui la donarea banilor necesari pentru ca 3.500 de micuţi să aibă acces la o educaţie dentară corespunzătoare.
Posteaza comentariu