Farmec include în portofoliu primele produse de curățenie cu principii naturale active.
Primăvara este anotimpul renașterii naturii, dar și anotimpul în care toți românii se pregătesc de vremea caldă și sărbătorile de Paști printr-o curățenie perfectă a casei. Farmec le-a pregătit tuturor o surpriză menită să le ușureze munca: gamele Nufăr și Triumf, binecunoscute pentru eficiența lor, revin în această lună pe rafturi cu produse noi, dar și cu ambalaje și etichete noi, mai vesele și mai atrăgătoare.
De acum, niciun colțișor al casei nu va scăpa nelustruit, pentru că gama Triumf are astăzi 5 produse și gama Nufăr nu mai puțin de 17 produse. Noutatea absolută a acestui sezon este subgama Nufăr Verde, o grupă de produse inovatoare cu principii naturale active, care se bazează pe formule biodegradabile, cu extract eco-certificat de mușețel, pH neutru și un parfum hipoalergenic.
Tot în gama Nufăr intră și cele trei produse dezinfectante, cu acțiune bactericidă și fungicidă dovedită, fără clor și cu un parfum deosebit de plăcut pentru acest tip de produse. Sunt disponibile în formulă universală, formulă pentru baie și formulă pentru vasul de toaletă.
Produsele tradiționale din gama Nufăr - detartranții, produsele pentru igiena băii, produsele pentru suprafețe și produsele pentru țesături, au acțiune rapidă, sunt foarte eficiente și pot fi identificate foarte ușor la raft datorită culorilor plăcute ale noilor ambalaje.
Produsele din gama Triumf, cu un istoric de peste 30 de ani, sunt cunoscute pentru formulele ultra-active pentru curățarea bucătăriei, au timpi scurți de acțiune și sunt foarte eficiente pentru curățarea suprafețelor zonelor de gătit din bucătărie. Toate au acum ambalaje noi și moderne, cu protecție pentru copii.
„Deoarece consumatoarele noastre și-au păstrat timp de atâtea generații preferința față de produsele Nufăr și Triumf, ne-am dorit să le dăruim, o dată cu această nouă primăvară, și două game care să le ajute la curățenia completă a locuinței”, a spus Ioana Borza, Marketing Manager, Farmec S.A. Cluj-Napoca. „Astfel, ne-am propus ca împreună să facem casa lună, pentru că orice gospodină are nevoie de ajutor la curățenie. Și pentru că ne doream nu numai un ajutor de nădejde, ci și o adevărată sursă de inspirație, ne bucurăm enorm să o avem ca ambasador pe actrița și cântăreața Maria Buză”, mai spune Ioana Borza.
Produsele pot fi achiziționate din magazine tradiţionale, din supermarketuri și hipermarketuri.
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achiziţionate şi online, direct de pe site-ul www.farmec.ro.
În prezent, produsele Farmec ajung pe toate continentele, în ţări din Europa, Asia şi America de Nord, unele dintre principalele pieţe fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite şi ţări din Europa, precum Ungaria, Spania, Italia sau Grecia. Compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001:2008, Certificatul Internaţional pentru Managementul de Mediu ISO14001:2004 si din acest an Certificatul de Bună Practică de Fabricație, conform cu cerințele standardului ISO 22716:2007. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.
Pentru a fi la curent cu ultimele noutăţi legate de brand, sfaturi utile din partea specialiştilor noştri, surprize şi concursuri ne puteţi urmări şi pe conturile noastre de social media.
Twitter:https://twitter.com/#!/farmec
Facebook: facebook.com/farmec.company