Într-o piaţă extrem de competitivă, Kraft Foods România, parte a Mondelēz International caută în permanenţă modalităţi noi de a anticipa şi satisface prin inovaţie atât la nivel de produs, cât şi în comunicare, cerinţele consumatorilor.
Plecând de la aceste cerinţe, identificate în cadrul studiilor de piaţă, Kraft Foods România, lansează Crispello, o pralină cu o textură multiplă în 3 straturi: cremă de vanilie sau ciocolată, umplutură cremoasă, înveliş crocant, totul acoperit cu cea mai fină ciocolată Milka.
Cele două sortimente de praline sunt ambalate individual pentru a putea fi împărţite mai uşor cu cei dragi.
“Crispello a fost creat pentru a oferi consumatorilor în fiecare zi motive de bucurie, diferenţiindu-se astfel de celelalte praline existente pe piaţă ce sunt, în general, destinate ocaziilor speciale (aniversări, evenimente). Prin această lansare, dorim să extindem categoria, oferind consumatorilor noştri o pralină deosebită pentru o zi obişnuită! ”, declară Anca Romila, Brand Manager Milka.
De câte ori v-aţi întrebat cum să transformaţi o zi obişnuită într-una mai altfel? Ciocolata Milka vă propune o soluţie inedită, o pralină deosebită pentru o zi obişnuită. A făcut-o cu multă dragoste şi vă invită să o încercaţi şi să-i spuneţi dacă a reuşit să vă ofere un moment de bucurie.
Intră pe pagina de facebook Milka accesând http://www.facebook.com/MilkaRomania şi povesteşte-ne momentele deosebite petrecute alături de cei dragi şi Crispello.
Lansarea Milka Crispello este susţinută printr-o campanie de comunicare media integrată, iar la nivel de magazin prin execuţii de excepţie.
Milka rămâne în topul preferinţelor consumatorilor, fapt demonstrat şi de studiile realizate în ultimii doi ani.
*Sursa Nielsen Retail Audit, 2012
**Sursa Ad Tracker IPSOS, ianuarie 2013
***Sursa: studiul „Cele mai puternice marci din Romania B&P Brandivia şi GFK România”, 2010