“Milka Bubbly este o tabletă cu o formă unică care te binedispune când o vezi: este plină de bule mari de ciocolată atât la interior, cât şi la exterior, se topeşte treptat şi te răsfaţă cu binecunoscutul gust fin şi delicat. Bulele de ciocolată fină ţi se topesc în gură şi imediat vei uita de toate, iar zâmbetul nu va întârzia să apară”, a declarat Anca Romila, brand manager Milka, Mondelez România.
România lansează Milka Bubbly alături de ţări precum Polonia, Ungaria, Cehia, Slovacia, Bulgaria.
Strategiile şi tacticile de lansare şi pentru celelalte ţări sunt dezvoltate în România.Milka Bubbly va beneficia de o campanie de comunicare de 360 de grade ce include: un spot TV dedicat, ce va rula pe toate canalele TV (începând din luna noiembrie) şi care va avea în prim plan celebra văcuţă mov – de data aceasta într-o ipostază urbană foarte simpatică, proiecte speciale, promovare online şi degustări!
Consumatorii vor putea experimenta noua senzaţie a ciocobulelor Milka Bubbly şi virtual, participând la activări specifice care vor fi create şi anunţate pe pagina de Facebook Milka, precum şi prin intermediul aplicaţiei de Facebook - Bubblifier care este lansată cu această ocazie.
“Cu fiecare bucăţică de ciocolată Milka sperăm să trezim partea aceea tandră din tine, să scoatem la lumină spiritul vesel şi deschis.
Ne străduim să-ţi inducem acea stare în care râsul vine de la sine şi te face să străluceşti de bucurie. Credem că totul poate începe cu o bucăţică de ciocolată, cu un zâmbet, pe care îl dai mai departe şi care se transformă în ceva mult mai important: inocenţă, armonie şi tandreţe”, a completat Anca Romila.
Comentarii (1)
Bine bine,noutatea toamnei bla bla bla.. dar unde gasesti Bule din astea? Am cautat prin majoritatea supermarketurilor si nu am gasit. Mi se pare aiurea ca faceti atata reclama unui produs inexistent/
Posteaza comentariu