Carlsberg este partenerul cele mai mari berării din Centrul Vechi - Re:public.
Pe 17 octombrie a avut loc evenimentul de deschidere oficială a celei mai mari berării din centrul Capitalei, Re:public, noua locaţie de top Carlsberg. Peste 500 de invitați au luat parte la această lansare, închinând un Carlsberg în cinstea locaţiei care va da tonul la petrecere şi voie bună în Centrul Vechi. Cătălin Botezatu, Dana Săvuică, Mihai Morar, Mihai Bitză, Mike Diamondz, Ela Voineag, Doru Todoruţ (Deepcentral), Alin Văduva (X Factor) s-au numărat printre cei care s-au bucurat de concertele susţinute de Mihai Mărgineanu, Trupa Etajul 4 și Fanfara Republic.
Lansarea a reprezentat un moment important That Calls for a Carlsberg!, toţi invitaţii bucurându-se de cel mai important ingredient pentru o seară excelentă – berea Carlsberg.
Atmosfera autentică de berărie a fost completată de muzică bună şi de voia bună a tuturor celor prezenţi. Carlsberg, marcă importantă în cadrul portofoliului URBB, va contribui în continuare la buna-dispoziţie a tuturor bucureştenilor care vor alege să-şi petreacă o seară în cea mai mare berărie din Centrul Vechi, punând la dispoziţie o selecţie vastă de bere. Clienţii Re:public se vor bucura în exclusivitate de două tipuri de bere specială Jacobsen Brown Ale şi Carl’s Special, ce fac parte din portofoliul internaţional al mărcii.
Parteneriatul Carlsberg-Re:public s-a dezvoltat firesc, generând prima berărie-concept din Centrul Vechi ce îşi propune să devină destinaţia preferată de petrecere a timpului liber pentru consumatorii de bere de calitate.
Noua locaţie Carlsberg, Re:public face parte din grupul Mondy’s Management, ce deține Bordello Pub, precum si restaurantul Phil, aflat în nordul capitalei, şi este situată pe strada Şelari nr.
14, într-o clădire reconstruită integral în 2012, având la dispoziţie o suprafaţă de 1.000 mp şi aproximativ 500 de locuri la mese, împărţite pe două nivele: - Brasserie, aflată la parter, unde se află pub-ul re:inventat.
- Bierhalle la subsol.
Împreună cu Carlsberg, Re:public re:interpretează şi re:inventează experienţa ieşitului în oraş, oferind o atmosferă autentică de berărie şi un meniu de profil complet, care va fi cu siguranţă pe gustul bucureştenilor.
Cea mai mare berărie din centrul vechi a beneficiat de o investiţie de 1 milion de euro, punând la dispoziţia clienţilor, alături de un decor original şi un meniu complex, unul dintre cele mai bune sisteme audio-video din ţară, pentru a urmări la standarde înalte toate evenimentele sportive.
Produsă după reţeta daneză a tânărului antreprenor J.C.
Jacobsen, încă din anul 1847, berea Carlsberg este distribuită în peste 140 de pieţe din întreaga lume, România fiind una din pieţele pe care această marcă este prezentă.Brandul Carlsberg a fost lansat pe piaţa din România în anul 2001, iar în prezent deţine o poziţie puternică pe segmentul super premium, remarcându-se ca o marcă inovativă şi participând activ la crearea unor momente unice în viaţa consumatorilor.
În anul 2011, marca Carlsberg a anunţat la nivel internaţional o nouă poziţionare, ce încurajează consumatorii să ia atitudine, să fie ei înşişi, să îşi urmeze visurile, să-şi asume toate riscurile, să exploreze, să accepte provocări noi şi să ia hotărâri curajoase în ceea ce priveşte viaţa şi viitorul lor, sub sloganul „That calls for a Carlsberg!”.
Nu întâmplător, consumatorii Carlsberg sunt cei care răspund în mod pozitiv la aceste mesaje, fiind mai degrabă înclinaţi să sărbătorească, să se bucure şi să aprecieze astfel de valori precum încrederea în sine, curajul şi determinarea.Pentru a rămâne aproape de Carlsberg, vă invităm să vizitaţi: www.facebook.com/Carlsberg.
Posteaza comentariu