Întrucât kika are deja în urmă 40 de ani de experiență și succes, mulțumirile nu se îndreaptă doar către cei peste 7.000 de angajați ai companiei, ci și către numeroșii săi clienți. Aceștia au contribuit semnificativ la succesul companiei. Valorile de bază ale kika, și anume calitate, consultanță și service, demonstrează că societatea s-a aflat întotdeauna aproape de client. Pentru a mulțumi cumpărătorilor pentru fidelitatea lor, kika va aniversa cei 40 de ani de existență sub sloganul „Mulțumim România!”, oferind numeroase promoții și prețuri aniversare.
Între timp, de la înființare până și în prezent, au fost deschise 32 de magazine de mobilier și amenajări interioare kika pe teritoriul Austriei, precum și 23 de filiale în șase țări diferite din sud-estul Europei.
Îndelunga experiență și competență în sectorul amenajărilor interioare garantează un sortiment de cea mai înaltă calitate, precum și servicii și consultanță optime. Calitatea înaltă a produselor este asigurată în special prin intermediul furnizorilor, selectați cu grijă. Încrederea reciprocă și colaborarea cu unii dintre furnizorii kika/Leiner datează deja de 40 de ani. Susținerea producătorilor locali a fost dintotdeauna una dintre preocupările companiei.
Înființarea kika a avut la bază o idee inovatoare, privind un concept încă neîntâlnit pe piața austriacă a designului de interior. Ideea aceasta a dat roade. Astăzi, kika este un nume de referință în industria amenajărilor interioare moderne, cu un portofoliu de produse pentru toate segmentele de piață, indiferent de pretenții și nevoi. Datorită unei mari varietăți de produse de calitate, care beneficiază de cel mai bun raport preț-calitate, pot fi îndeplinite dorințele personalizate ale fiecărui cumpărător. Alături de sortimentul bogat de produse, în prim plan se află serviciile oferite clienților. Conform devizei „totul dintr-o singură sursă”, kika oferă o paletă largă de servicii. În toate sectoarele, acest concept este orientat în funcție de clientul țintă. Expansiunea și ideile inovatoare și vizionare au jucat dintotdeauna un rol important.
Expansiunea a fost de la bun început un element esențial al poveștii de succes kika. În anul 1999, kika a achiziționat acțiunile companiei Michelfeit, adăugând în palmaresul său șapte magazine în Austria și două filiale în Ungaria. Un an mai târziu, fostele magazine Michelfeit și-au deschis din nou porțile, după ce au trecut printr-un proces de reamenajare și chiar reconstrucție, pe baza unei noi arhitecturi. Dezvoltarea permanentă este subliniată și prin reamenajarea, în ultimii doi ani, a locațiilor existente deja.
În ultimele două decenii, începând cu deschiderea primului magazin kika în Ungaria (Budapesta), compania a înregistrat succese importante prin abordarea unor piețe noi în Europa Centrală și de Est.
kika numără deja 23 de spații în Ungaria, Cehia, Croația, Slovacia, România și Serbia și continuă expansiunea în sud-estul Europei. Numai în 2012, au fost adăugate deja două noi magazine în Slovacia (Poprad și Banska Bistryca). De curând, a fost deschis încă unul în Croația (Zagreb).