Neconventionalul este termenul care insumeaza cel mai bine caracteristicile si abilitatile guerrilla marketing, instrumentul care a revolutionat lumea afacerilor aducand companiilor o mare bila alba in tabara consumatorilor hartuiti si plictisiti de reclamele lipsite de sare si piper . Costumate in actiuni inovatoare, iesite din comun si de mare impact, concentrandu-se doar pe consumator si afisand un chip prietenesc, campaniile de guerrilla marketing nu pierd insa din vederea scopul oricarei afaceri, profitul.
Obiectivul propus este de fiecare data atins.Alexandru Israil - Guerrilla Marketing Master Trainer, va vorbi despre principiile perene si tacticile de actualitate in Guerrilla Marketing in cadrul celei de-a cincea editie a Conferintei Internationale de Marketing Direct, care va avea loc pe 26 septembrie, la Clubul Diplomatic.
“Din 1984 si pana acum, Guerrilla Marketing a ajutat mii de afaceri pe drumul lor spre succes. Jay Conrad Levinson, parintele conceptului, spune ca prin Guerrilla Marketing oamenii ating obiective conventionale (precum profitul sau placerea de a face afaceri) prin metode neconventionale (precum a investi timp si energie in locul banilor).
Principiile de lucru si valorile de baza raman aceleasi, tacticile si instrumentele de lucru se adapteaza si evolueaza, iar luptatorii de guerrilla marketing sunt mereu cu un pas inainte si intotdeauna invingatori. La MID 2013 vom face focus pe cateva din aceste principii si pe tactici corespondente adaptate tehnologiilor si tendintelor actuale in marketing”, Alexandru Israil - Guerrilla Marketing Master Trainer
Posteaza comentariu