Raspunsul nu este deloc simplu. Pentru a nu fi coplesit de toata aceasta abundenta, ba mai mult, pentru a o folosi in favoarea brandului, specialistul trebuie sa stie sa sintetizeze infromatiile, sa-si creeze filtre, sa le interpreteze, sa ia atitudine in timp util, sa previzioneze, sa trasmita mai departe informatii relevante. Pe scurt, trebuie sa gaseasca solutii de planificare dinamica.
Monica Tatoiu este o business woman care reuseste sa dezvolte planuri de afaceri si sa creasca branduri in Romania.
De aceea, ea vine pe 26 septembrie la cea de-a 5-a editie a Conferintei Internationale „Marketing in Direct”, de la Clubul Diplomatic Bucuresti, pentru a discuta impreuna cu seniorii in marketing despre "Informatisé smog - cat de mult ne 'polueaza' online-ul"."Information, knowledge, understanding, decision making processes. Short term & long term business processes. Short term strategies = short term businesses. Moneda de schimb a secolului 21 este informatia. Insa, vorba din popor „Ce e mult strica” se aplica si in plin capitalism.
Stim sa decantam informatia? Putem face fata valului enorm de date? Companiile s-au adaptat cu adevarat trendurilor tehnologice tot mai accelerate? Strategiile lor sunt in concordanta cu vremurile si dead-line-urile? Adaptarea e totul. Strategiile pe termen scurt inseamna un business cu termen de expirare scurt."