Fundaţia pentru Copii Ronald McDonald a prezentat vineri, 25 iulie, în cadrul unei întâlniri la care au participat parteneri ai campaniei si reprezentanți mass-media, rezultatul campaniei „Mi-e poftă să fac bine”, achiziționarea unui tomograf pentru Spitalul de copii Grigore Alexandrescu. Inițiată în 2012, campania a avut ca scop susţinerea și îmbunătăţirea serviciilor de diagnostic şi tratament din cadrul spitalului din București.
Această reușită este importantă atât pentru instituția medicală, cât și pentru pacienții săi, deoarece cu ajutorul computerului tomograf se pot diagnostica anual până la 3.000 de copii in cadrul Spitalului din Bucureşti.
“Alături de angajații noștri, de consumatori, persoane publice și parteneri am reușit să strângem suma necesară pentru achiziția acestui echipament profesional. Este meritul tuturor celor care au avut încrederea că vom duce la bun sfârșit acest proiect atât de necesar pentru mii de copii", declară Daniel Boaje, Director General McDonald’s România.
“Fundaţia Ronald McDonald a fost mereu alături de spitalului Grigore Alexandrescu, contribuind la dezvoltarea sectorului de imagistică specială a instituției noastre. Ne bucurăm că această campanie și-a atins obiectivul. Am reușit să achiziționăm computerul tomograf care va juca un rol esențial în diagnosticarea pacienților noștri”, adaugă Prof. Univ. Dr. Dan Mircea Enescu, directorul Spitalului pentru Copii “Grigore Alexandrescu.