Cristina Neagu este vedeta mondialului, înscriind 15 goluri în meciul de ieri. Acestea sunt evenimentele frumoase, problema care se pune acum e faptul că publicul din România a ajuns în neplăcuta situaţie de a nu avea acces la un eveniment important în care e implicată o echipă reprezentativă.
Campionatul Mondial din Danemarca este transmis de DolceSport, o platformă TV care ajunge la mai puţin de zece procente dintre posesorii de televizoare. Problema nu e a acestei platforme care a plătit să difuzeze meciurile, bine că a făcut-o, altfel jucătoarele noastre câştigau într-un anonimat total, problema e a postului public de televiziune care are cel puţin două surse de finanţare, abonament de 6,5 lei pentru fiecare persoană fizică, persoanele juridice plătind mai mult, plus bani câştigaţi din vânzarea calupurilor publicitare. Cu toate acestea, postul public de televiziune nu reuşeşte să achiziţioneze drepturile de transmisie pentru campionatele mondiale la care participă reprezentative ale României. TVR nu reuşete să aibă ”proceduri de breaking news” când se întâmplă un eveniment cu impact naţional, TVR nu reuşeşte mai nimic.
Comentarii (2)
Credeam ca cei care scriu comentarii in genul celui 'Criza TVR' sint intelectuali...asa ar fi de asteptat, dar se pare ca ne inselam... Sa spui despre platforma Dolce ca are 'sub 10% dintre posesorii de televizoare' dovedeste o lipsa crasa de informare despre piata serviciilor de CATV - sau probabil intentia era de a discredita Dolce..sau lipsa de profesionalism...documentati-va inainte sa scrieti articole de genul asta
Pentru ca din punct de vedere financiar chiar o duc foarte rau si doresc sa-mi mai imbunatatesc resursele
Posteaza comentariu