În perioada 21 februarie - 24 martie 2013, în cadrul iniţiativei Luna Sănătăţii Orale, Colgate va desfăşura campania naţională „Iubeşte-ţi zâmbetul, dăruieşte-i sănătate!”. Campania, realizată în parteneriat cu AMSPPR (Asociaţia Medicilor Stomatologi cu Practică Privată din România) îşi propune creşterea nivelului de educaţie a românilor cu privire la obiceiurile de îngrijire orală corectă. Patru vedete locale au decis să se alăture iniţiativei: Andreea Berecleanu, Giulia, Dana Rogoz şi Andreea Ibacka, promovând cele mai bune soluţii complete pentru sănătatea orală.
În această ediţie a Lunii Sănătăţii Orale Colgate, o iniţiativă tradiţională pentru companie înca din anii ‘90, Colgate invită consumatorii să afle ce sistem de îngrijire orală li se potriveşte. Cele patru ambasadoare susţin importanţa unei igiene orale corecte, complete şi potrivite fiecăruia dintre noi.
Astfel, ele promovează patru tipuri de sisteme de îngrijire orală, după cum urmează: Andreea Berecleanu - Colgate Total, Giulia - Colgate Total Pro Gum Health, Dana Rogoz - Colgate Max White One, Andreea Ibacka - Colgate Sensitive Pro Relief.Andreea Berecleanu: ”Cum să te îngrijeşti de sănătatea orală este o preocupare constantă. Colgate Total reprezintă soluţia pentru o protecţie completă, imbatabilă, pe parcursul întregii zile. Luna Sănătăţii Orale este un proiect frumos care te ajută să-ţi găseşti produsele potrivite pentru a beneficia de cea mai bună îngrijire orală.”
Giulia: ”Sunt încântată să fiu alături de această iniţiativă Colgate care invită românii să afle cum să se bucure de un zâmbet sănătos şi frumos. Cât timp am fost însărcinată, am folosit produsele Colgate Total Pro Gum Health care mi-au oferit îngrijirea necesară pentru gingie.”
Dana Rogoz: ”Pentru mine, strălucirea zâmbetului înseamnă sănătate şi sunt atentă să urmez toţi paşii de îngrijire pentru o dantură imaculată, folosind produsele din sistemul Colgate Max White One.
Am decis să mă implic în campania Colgate pentru a încuraja românii să aibă încredere în zâmbetul lor.”Andreea Ibacka: ”M-am alăturat cu drag campaniei iniţiate de Colgate. Sensibilitatea dentinară poate fi o afecţiune serioasă şi ştiu cât de important este să găseşti soluţia potrivită pentru a te putea bucura de orice desert sau tip de băutură caldă sau rece. La recomandarea medicului meu dentist, am ales Colgate Sensitive Pro Relief.”
Campania beneficiază de o comunicare integrată (TV şi digital) şi, de asemenea, include activări în magazine la nivelul întregii ţări. În mediul online, campania beneficiază de o promovare intensă prin intermediul unor testimoniale- video din partea ambasadoarelor campaniei Luna Sănătăţii Orale Colgate:
• Andreea Berecleanu - Colgate Total
• Giulia - Colgate Total Pro Gum Health
• Dana Rogoz - Colgate Max White One
• Andreea Ibacka – Colgate Sensitive Pro Relief
Aceste filme vor fi postate şi pe pagina de Facebook ColgateRomânia, unde utilizatorii vor fi invitaţi să afle sistemul de îngrijire orală care li se potriveşte, completând testul disponibil în aplicaţia dedicată campaniei.
Tot pe pagina de Facebook ColgateRomânia, va fi creat şi un tab educaţional „Întreabă medicul”, cu ajutorul căruia Medicul Stomatolog Raul Paraschivescu va răspunde întrebărilor consumatorilor, va oferi sfaturi şi recomandări pentru o sănătate orală optimă.
Campania din magazine, derulată în 77 de locaţii, va recompensa unul dintre participanţi cu îndeplinirea unei dorinţe în valoare de 10.000 de euro. Orice produs Colgate cumpărat poate intra în concurs, în cursa directă pentru câştigarea marelui premiu. În plus, alte zeci de mii de premii garantate îşi aşteaptă posesorii pe durata campaniei.
Consultanții Colgate în sănătate orală vor asista cumpărătorii pe toată durata campaniei, invitându-i să afle sistemul de produse care li se potriveşte cel mai bine, prin testul disponibil pe tablete. De asemenea, informaţiile legate de campanie şi regulamentul sunt disponibile pe pagina de facebook şi pe www.colgate.ro.
Posteaza comentariu