Christopher Bailey s-a alaturat echipei Burberry in 2001, iar in ultimii sase ani a ocupat pozitia de Chief Creative Officer. In aceasta perioada el a fost implicat in toate activitatile companiei, design de produs, strategii de marketing, design-ul magazinelor, tehnologie si inovatie digitala. Christopher Bailey va continua sa creeze si sa implementeze viziunea companiei, fiind indeaproape sprijinit de o echipa extraordinara si de parteneri solizi. Pentru a asigura o tranzitie lina, Christopher Bailey si Angela Ahrendts vor continua sa lucreze impreuna, in urmatoarele luni.
“Sunt profund miscat si emotionat de cerinta companiei de a ocupa pozitia de CEO, fapt care inseamna enorm pentru mine.
Totodata, ma simt privilegiat sa imi mentin pozitia de Chief Creative Officer al Burberry, intrucat sunt de parere ca inovatia si creativitatea au stat la baza succesului nostru in ultimii zece ani, iar aceasta tendinta va creste in viitorul apropiat. Avem o strategie clara, un brand puternic si o o echipa de management inspirata. Impreuna vom continua sa impingem limitele design-ului, tehnologiei si comunicarii, dar nu ne vom uita istoria, mostenirea si valorile britanice care stau la baza brand-ului. A fost un privilegiu de a lucra cu toti oamenii din companie, in ultimii zece ani. Sunt trist ca nu voi mai avea parte de conducerea inspirationala a Angelei alaturi de care am avut privilegiul de a lucra, dar sunt increzator ca avem o echipa puternica , iar acest lucru i se datoreaza”, a declarat Christopher Bailey.
“Burberry este intr-o forma de zile mari. A construit cea mai puternica echipa de management din aceasta industrie, a transformat afacerea intr-un retailer digital dinamic, la nivel global, a creat un lant de magazine de lux, a pus bazele unei culturi creative si ale unui brand extraordinar. A fost o onoare de a-i avea parteneri pe Sir John Peace si pe Christopher, in ultimii opt ani.
Sunt increzatoare ca sub ghidarea lui Sir John si cu sprijinul echipei executive, Christopher, unul dintre vizionarii generatiei lui, va continua sa conduca Burberry catre culmi noi. Burberry a devenit un brand si o companie extraordinara”, a declarat Angela Ahrendts.
“Vreau sa ii multumesc Angelei, personal pentru ca a creat o cultura extraordinara in jurul brand-ului si a condus compania catre o transformare incredibila, in ultimii opt ani. Aceasta preluare a pozitiei de CEO reprezinta un progres natural si va decurge firesc . Nu ma indoiesc nicio clipa de talentul vizionar de lider al lui Christopher care, ajutat de o echipa excelenta de management, va mentine Burberry pe prima pozitie din punct de vedere creativ, digital si financiar”, a declarat Sir John Peace, Chairman Burberry.