Carnea de pui se află în topul preferinţelor românilor conform unui studiu iniţiat de compania Transavia pentru o perspectivă cât mai actuală şi completă asupra tendinţelor de consum. Studiul subliniază încă o dată preocuparea constantă a companiei de a fi în contact direct cu dorinţele şi alegerilor consumatorilor români, venind în întâmpinarea acestora cu sfaturi utile pentru un regim sănătos.
Compania menţine un dialog permanent cu consumatorii prin intermediul interfeţelor online (website - www.transavia.ro şi Facebook - http://www.facebook.com/TransaviaToateCeleBune), unde prezintă acestora beneficiile alimentaţiei pe bază de carne de pui, dar şi recomandări pentru o dietă armonioasă.
Rezultatele studiului arată că peste 65,5 % dintre românii consumă carnea de pui aproape zilnic. Cercetarea prezintă şi media lunară de consum de carne de pui, precum şi sursele de unde aceasta este procurată.
Din studiu reiese totodată că majoritatea românilor preferă pieptul de pui, astfel peste 79% şi-au exprimat opţiunea în acest sens. De asemenea, momentul preferat al zilei pentru consumul cărnii de pui este prânzul, în timp ce supele, ciorbele şi grătarele reprezintă cele mai populare preparate din pui.
Românii, interesaţi de beneficiile suplimentare ale consumului de pui
Conform acestei cercetări, 70% dintre respondenţi consideră acest tip de carne sănătos datorită conţinutului scăzut de colesterol, în timp ce 57% şi-ar dori să afle mai multe beneficii ale consumului pentru sănătate.
În acest sens, toţi cei care sunt interesaţi să afle mai multe informaţii despre efectele pozitive ale consumului cărnii de pui, dar şi despre felul în care aceasta poate fi consumată în mod corespunzător pot consulta pagina de Facebook http://www.facebook.com/TransaviaToateCeleBune.
“Carnea reprezintă principala sursă de proteine de calitate din alimentaţie. Cu toate acestea, se recomandă variantele mai slabe cu conţinut variabil de grăsimi, precum carnea de pui. Pe lângă aportul de proteine, carnea de pui conţine minerale şi vitamine extrem de benefice pentru sănătate”, declară Prof.Dr. Nicolae Hâncu, specialist nutriţie.
Transavia promovează alegerile alimentare naturale în mediul online, oferind utilizatorilor alternative de alimentaţie sănătoasă, completând astfel preocuparea sa de a pune la dispoziţia consumatorilor cele mai naturale şi proaspete produse, care să stea la baza unei nutriţii bogate în proteine, prin componenta educaţională.
Transavia, societate pe acţiuni cu capital privat integral românesc, este liderul pieţei româneşti a cărnii de pasăre. În prezent, Grupul Transavia produce peste 55.000 de tone de carne pe an în facilităţile sale de producţie din Transilvania. Transavia deţine 15 ferme de creştere pui de carne, două ferme de reproducţie şi două staţii de incubaţie, o fabrică de nutreţuri combinate, două abatoare performante de industrializare a cărnii şi o fabrică de procesare a cărnii, precum şi două ferme vegetale.
Din toamna anului 2007, Avicola Braşov, unul dintre producătorii cu tradiţie pe piaţa românească, face parte din grupul Transavia. Produsele Transavia sunt realizate în conformitate cu cele mai înalte standarde în domeniu, sub controlul autorităţilor sanitar-veterinare şi de mediu şi deţin certificările IFS (International Food Standard) şi BRC (British Retail Consortium).
Transavia este prezentă pe piaţa internaţională prin exporturi în ţări din Comunitatea Europeană (printre care Franţa şi Marea Britanie), Africa şi Orientul Apropiat.
In 2006, Transavia a fost distinsă cu titlul de furnizor al Casei Majestăţii Sale Regele Mihai I. In 2012, grupulTransavia a primit distincţia „Campion national în Business”- Premiul Lider de piaţă – eficienţa şi abilitatea de integrare a business-ului (producţia, procesarea şi comercializarea cărnii de pui) în cadrul galei anuale organizate de Ziarul Financiar, BCR şi PwC.
Posteaza comentariu