AMWAY prezintă noua colecţie SATINIQUE™ ENERJUVE™ pentru un păr rezistent

Amway lansează noua colecţie SATINIQUE ENERJUVE prin care îi redă părului frumuseţea şi rezistenţa. Această colecţie completă de produse de îngrijire, tratament şi stilizare a părului oferă o tehnologie brevetată, cu rezultate demonstrate, care fac ca zilele în care părul nu se aşează, să dispară.

Există ceva care ne atrage la un păr superb. Aspectul sănătos, strălucitor şi mătăsos al şuviţelor – un păr plăcut la atingere, care întoarce privirile. Un păr superb exprimă încredere şi putere. De altfel, mai mult de două treimi din numărul de consumatori de la nivel mondial acordă o importanţă tot mai mare îngrijirii părului în cadrul rutinei de îngrijire zilnică, potrivit Data Monitor, o companie de cercetare de piaţă. Părul a devenit reprezentarea vizuală a atitudinii, valorilor şi chiar a moştenirii lăsate de o persoană; părul deţine putere.  

Ştiinţa părului

Firul de păr este format din trei componente – cuticula sau stratul exterior, cortexul, care reprezintă cea mai mare parte a părului şi medula, centrul firului. Privită la microscop, cuticula seamănă cu nişte „plăci de ţiglă” aşezate pe suprafaţa firului de păr. Aceste straturi protejează cortexul şi influenţează catifelarea, strălucirea şi flexibilitatea părului. Apoi, cortexul determină cantitatea de melanină (culoare) a firului de păr, grosimea şi textura (drept, ondulat, cârlionţat). În cele din urmă, medula se află în centrul firului de păr. Are un singur scop, acela de a da volum şuviţelor, şi poate chiar să lipsească.

Cheia acestei ştiinţe o reprezintă complexul de membrane celulare, adezivul sau cimentul care leagă cuticula de celulele corticale şi care menţine integritatea părului. De fiecare dată când părul este compromis – din cauza produselor de stilizat, expunerii la raze UV, vopsitului etc. – complexul de membrane celulare este supus degradării. Cuticulele se desfac, iar celulele corticale sunt expuse, slăbind astfel legăturile de proteine şi conducând într-un final la vârfuri despicate.



Produsele SATINIQUE înlocuiesc membranele celulare compromise la locul degradării şi întăresc legăturile din interiorul cortexului.

„Angajamentul profund asumat de Amway în materie de inovaţii ştiinţifice promovează gama SATINIQUE în topul celor mai bune produse de îngrijire a părului de pe piaţă. Am ridicat ştacheta în această categorie de produse prin tehnologie şi performanţă cu ajutorul formulelor care fac cu adevărat diferenţa în privinţa sănătăţii părului, din interior către exterior”, a declarat Ioana Enache, General Manager Amway România.  

Negativul devine pozitiv

Cheia puterii produselor SATINIQUE se află în tehnologia brevetată ENERJUVE. Concepută exclusiv pentru brandul SATINIQUE de cercetătorii Amway tehnologia ENERJUVE reprezintă

un complex de lipide fortifiante încărcate pozitiv, creatină şi 18-MEA sau acid 18-metil-eicosanoic, care se regăseşte doar în structura părului. Încărcătura pozitivă a ENERJUVE contracarează încărcătura negativă naturală a părului, iar rezultatul se observă în noul mod în care se aranjează părul.

CUM FUNCŢIONEAZĂ:

ENERJUVE conţine trei ingrediente cheie care lucrează împreună oferind rezultate incredibile:
•    Ceramide şi creatină: Ceramidele şi creatina generează separat rezultate excelente. Ceramidele protejează firul de păr, iar creatina întăreşte şi fortifică legăturile din interiorul firului de păr. Însă, cercetătorii Amway au descoperit (şi brevetat) că o combinaţie a celor două dublează beneficiile. Părul devine mai puternic şi mai protejat ca niciodată. Atunci când proteinele din păr sunt deteriorate, particulele încărcate negativ din firul de păr sunt mult mai expuse – vârfurile despicate sporesc negativitatea.

Întrucât creatina este încărcată pozitiv, ea are capacitatea de a pătrunde şi de a corecta porţiunile deteriorate/ încărcate negativ, schimbând astfel energia părului.
•    18-MEA: Regăsit doar în stratul de suprafaţă al cuticulei firului de păr, oferă acestuia strălucire şi flexibilitate. Însă, deoarece se află la suprafaţa firului, este primul element supus degradării. Produsele SATINIQUE ce conţin 18-MEA repară firul de păr restituind nivelul de 18-MEA pierdut zilnic, reparând şi netezind cuticula pentru o strălucire superbă.



Amestec unic de substanţe nutritive
 
Colecţia SATINIQUE reîncarcă firul de păr cu vitalitate, în amestecuri specifice fiecărei formule din gamă. Cunoscute pentru beneficiile naturale asupra părului, ingredientele integrate în produsele SATINIQUE joacă un rol important, oferind cele mai bune avantaje în produse precum şampon, balsam şi tratamente. Spre exemplu:
•    Uleiul de seminţe de kukui – ajută la hidratare şi conferă strălucire, pentru un păr tern, uscat şi dificil de aranjat;
•    Uleiul de Macadamia – oferă condiţionare delicată şi volum natural pentru părul drept, moale şi lipsit de viaţă;
•    Extractul de rodie – repară delicat aspectul degradat şi menţine culoarea firului de păr deteriorat din cauza expunerii la raze UV, tratamentelor cu diverse substanţe;
•    Uleiul de borago– oferă tratament suplimentar de condiţionare cu formula 2 în 1;
•    Conţine Vitamina E şi Pro Vitamina B5;



Parfumuri autentice


Colecţia SATINIQUE duce la extaz simţurile şi aspectul părului prin două parfumuri autentice folosite exclusiv în această colecţie:
•    Refreshing Fragrance: Cu note de top de bergamotă, măr verde şi zmeură, la care se adaugă frezie, zambilă, magnolie şi lăcrămioare, desăvârşit cu arome de piersică, trandafir de Damasc, ceai şi mosc, această combinaţie florală îţi trezeşte simţurile;
•    Signature Fragrance: Începând cu arome de pară parfumată şi măr verde, urmate de trandafir, lăcrămioare şi arome fructate, şi desăvârşit cu mosc şi lemn, acest parfum reconfortant şi senzual revitalizează şi calmează.



Formulele

Formulele unice SATINIQUE conţin ENERJUVE, un amestec autentic de substanţe nutritive şi unul dintre cele două parfumuri create în exclusivitate pentru această colecţie. Formulele sunt clasificate în funcţie de beneficii şi personalizate prin ambalaje colorate uşor de reţinut care evidenţiază aceste beneficii:

Portocaliu = Hidratare delicată (parfumat cu Signature Fragrance)
Şampon                                     
Balsam                                     

Magenta = Repararea culorii (parfumat cu Refreshing Fragrance)
Şampon                                     
Balsam                                     
Mască revitalizantă                                

Violet = Extra Volum (parfumat cu Signature Fragrance)
Şampon                                     
Balsam                                     
                 
Verde = 2 în 1 (parfumat cu Signature Fragrance)
Şampon/ Balsam


 

Compania Amway este lider mondial în domeniul industriei vânzărilor directe, pe baza vânzărilor globale în 2012 de 11,3 miliarde de dolari, conform Direct Selling News Global 100, şi datorită eforturilor a peste trei milioane de distribuitori Amway şi peste 21.000 de angajaţi în peste 100 de ţări şi teritorii din întreaga lume.

Fondată în 1959 de antreprenorii Rich DeVos şi Jay Van Andel, în Ada, Michigan, Statele Unite, Amway oferă produse de consum şi oportunităţi de business, susţinute de un lanţ de aprovizionare în agribusiness, producţie şi logistică la nivel global. Peste 900 de cercetători, ingineri şi tehnicieni lucrează în 75 de laboratoare R&D şi asigurarea calităţii pentru a susţine dezvoltarea de produse şi a crea o cultură de excelenţă ştiinţifică. Cele mai bine vândute mărci Amway sunt vitaminele, mineralele şi suplimentele alimentare NUTRILITE™, cosmeticele şi produsele de machiaj ARTISTRY™ şi sistemele de tratare a apei eSpring™.

Linia completa de produse va fi disponibila prin distribuitorii Amway din Februarie 2014.

Pentru noutăţi privind compania, accesaţi www.amway.ro şi globalnews.amway.com.