„Am urmărit încă din 2008 activitatea Fundaţiei pentru că mi-a plăcut conceptul şi pentru că a reuşit într-un timp scurt să implice un număr atât de mare de personalităţi internaţionale. Am primit cu bucurie propunera de a fi Ambasador 46664 Bangles pentru România, unde incidenţa HIV/SIDA este printre cele mai ridicate din Europa. Mă voi implica activ în susţinerea Fundaţiei prin participarea la evenimente şi proiecte, dar şi financiar.
Brăţările sunt realizate manual din cele mai de preţ resurse ale Africii de Sud: cupru, argint, aur şi platină. În magazinele TRENDS sunt disponibile patru modele: Cupru – 195 RON, Cupru negru – 295 RON, Argint – 1,395 RON şi Aur (18 k) – 44,950 RON. De asemenea, alte două modele sunt disponibile doar prin comandă: brăţara din Aur (24 k) şi cea din Platină.
Iniţiativa Nelson Mandela 46664 Bangles România luptă pentru prevenirea HIV/SIDA în ţara noastră. În România sunt infectaţi aproximativ 16,000 oameni cu HIV şi mor aproximativ 1,000 de oameni anual. Ambasadorii Fundaţiei în România sunt: Raed Arafat, Andreea Marin, Radu Florescu, Florin Piersic, Zoli Toth, Laura Coroianu, Adina Buzatu, Marius Moga şi INNA.
Iniţiativa Nelson Mandela 46664 Bangle a fost lansată în 2008, în cadrul concertului în care a fost serbată cea de-a 90-a aniversare a lui Nelson Mandela. 466-64 este numărul de identificare şi anul încarcerării lui Nelson Mandela. Din vinderea brăţărilor, realizate manual în Africa, este susţinută activitatea organizaţiei la nivel internaţional. Iniţiativa Nelson Mandela 46664 Bangles este susţinută de numeroare personalităţi internaţionale, precum: Bono (U2), Morgan Freeman, Aretha Franklin, Lewis Hamilton, Clint Eastwood, Elvis Blue, Josh Groban sau Naomi Campbell.
În acest sens, am pus la dispoziţie magazinele TRENDS şi fondurile necesare pentru achiziţionarea brăţărilor”, declară Adina Buzatu, Fondator TRENDS.Adina Buzatu susţine Fundaţia Nelson Mandela 46664 Bangles România
Ca Ambasador 46664 Bangles în România, Adina Buzatu se implică într-o problemă de interes mondial – HIV/SIDA, punând la dispoziţie celor interesaţi în susţinerea acestei cauze achiziţionarea brăţărilor prin intermediul magazinelor TRENDS by Adina Buzatu, acesta fiind un act umanitar şi nu unul comercial. Astfel, 70% din suma rezultată din vânzarea brăţărilor este alocată cauzei Fundaţiei din intreaga lume, restul de 30% revenind artiştilor din Africa de Sud care au realizat brăţările.