In centrul campaniei se afla adidas collider (http://www.adidas.com/unite), o aplicatie online in care artisti internationali din discipline complet diferite creeaza lucruri surprinzatoare si unice.
Unite all Originals debuteaza cu un hero film de 90 de secunde, creat in colaborare cu A-Trak, DJ si producator, si SoMe, artist vizual si regizor.
Hermann Deininger, CMO adidas, spune: „adidas collider este executia perfecta pentru a aduce campania Unite all Originals la viata. Este o metoda inovatoare prin care poti naviga pe internet, analizand diverse tipuri de originalitate: de la producatori muzicali la designeri, de la artisti digitali la sculptori. adidas collider reprezinta un nou pas prin care aducem consumatorul mai aproape de orice fel de manifestare a creativitatii si ii aratam cum adidas Originals aduce oamenii impreuna, pentru a crea noi forme si interpretari ale originalitatii”.
Adidas lanseaza Unite all Originals
DJ, skateri, bikeri, designeri, basketbalisti, pasionati de masini, hair stylisti, fete, baieti, sportivi sau pasionati de fotografie, oricine se regaseste in noua campanie de brand lansata de adidas Originals pentru 2013: Unite all Originals.