Pentru acest sezon, Jil Sander a creat o nouă geantă. Bine, "nouă" este mult spus, practic a transformat o banală pungă de hârtie într-un accesoriu dorit de milioane de persoane.
Pentru început, designerul Jil Sander a prezentat (în ianuarie) în colecția de toamnă 2012, bărbați, o pungă de hârtie (genul de pungă în care americanii își cară prânzul) ca pe un accesoriu la modă. Singura diferență dintre o pungă normală și această "geantă" era semnătura Jil Sander de pe punga fashion.
Și pentru că noul accesoriu a fost un adevărat "hit", care s-a vândut mai ceva ca "pâinea caldă", a apărut și modelul din piele.
Noua poșetă a fost imediat adoptată de bărbați și femei din întreaga lume, oameni care au fost dispuși să dea în jur de 200 de euro pe varianta din hârtie creponată și peste 500 de euro pe cea din piele.Mai mult, magazinele în care această geantă se găsea la vânzare și-au epuizat stocurile în doar câteva zile de la lansare. Toți americanii își doreau punga din hârtie sau piele (în funcție de posibilitățile financiare). În prezent, pe site-ul oficial jilsander.com se găsește la vânzare modelul din hârtie, la 190 de euro, și un model din piele, la 850 de euro, însă nu ca cel din prezentările de modă.
Posteaza comentariu