"Iubitul meu se masturbeaza. Ce fac?"

Este o situatie in care se pot afla multe femei care, in timp, ajung sa se invinovateasca pentru ca partenerul recurge la astfel de "practici", considerate deloc ortodoxe. O mai buna comunicare ar putea ajuta ambii parteneri...
"Sunt implicata intr-o relatie serioasa, cu planuri de viitor, si de cateva luni am descoperit ca partenerul meu se masturbeaza langa mine, in timp ce eu dorm. Vizioneaza si filme XXX. Am incercat sa vorbesc cu el si a zis ca este o chestie pe care toti barbatii o fac pentru a nu avea probleme in viata de cuplu. Va rog frumos, daca imi puteti zice ce se intampla cu el si daca e posibil sa-l fac sa renunte.". Aceasta este marturisirea Cristinei, o cititoare Eva.ro.

Este o situatie in care se pot afla multe femei care, in timp, ajung sa se invinovateasca pentru ca partenerul recurge la astfel de "practici", considerate deloc ortodoxe. O mai buna comunicare ar putea ajuta ambii parteneri sa inteleaga si sa gasesaca rezolvarea acestei "probleme".

"Masturbarea" este un cuvant de care multe femei se feresc. Fie nu stiu cu exactitate ce presupune actul in sine, fie le este rusine sa vorbeasca despre el (despre masturbarea la femei vom vorbi intr-un material viitor).

Dar, totusi, cum ar trebui privit actul masturbarii? Asa cum este si cum il simti. Daca citim sau auzim temerile unor persoane despre masturbare, de regula nu se refera la acest act de stimulare sexuala, ci la alte nemultumiri, mai putin vizibile, dar destul de evidente.

"Actul masturbarii nu este un act anormal, nimeni nu este inchis in ospiciu pentru ca se masturbeaza, dar ceea ce este asociat masturbarii de catre mintea omului devine o placere sau un chin", explica Claudiu Ganciu, psihoterapeut Eva.ro. El mai spune ca, cel mai des, vinovatia pentru masturbare creeaza dificultati, in conditiile in care masturbarea apare inca din copilarie si trairile asociate ei sunt mult mai intense. "De asemenea, actul masturbarii creeaza reactii la cei din mediul copilului, care accentueaza, diminueaza sau creeaza trairi. Aceste trairi devin asociate cu diferite alte activitati", incheie Ganciu.

Poate fi considerata masturbarea o solutie in combaterea crizelor din cuplu? Am stabilit ca masturbarea este un comportament firesc si normal, dar convenientele de tip social au creat un sentiment de culpabilitate fata de masturbare, cu explicatii mai ales de tip religios si inducerea unor temeri de tip medical. Acest sentiment de culpabilitate duce la jena de a recunoaste si, de multe ori, la condamnarea masturbarii. Asta mai ales cand femeile afla ca partnerii lor fac un astfel de gest...
 

Comentariile 51-96 din 96

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • Luminita pe 12 Feb 2009, 23:57
    ptr.Tiberiu

    Poti sa te speli si cu peria de sarma si sa dai cu "Coco Chanel",ca functia acelor organe ramane aceeasi,asa ca spune-ti parerea pro sau contra dar nu jigni pe nimeni.Ai senzatia ca esti mai tare daca vi cu jigniri directe? Si cum s-ar spune"unora VA place ,altora nu NE place si gata. Nimeni nu poate fi obligat la sex normal si cu atat mai putin la unul murdar .Fiecare are dreptul la ceeace ii place dar asta nu inseamna ca trebuie sa-l convinga pe celalalt sa faca la fel.

    0
    0

  • lavi pe 12 Feb 2009, 20:06
    habotnice???

    Sexul este lasat de D-zeu si nu am spus ca este un pacat, dar traim intr-o epoca in care sexul se vinde cel mai bine si cat mai scarbos cu atat mai bine, ceea ce nu mi se pare normal. Daca intrebi un copil din gimnaziu ce stie despre sex s-ar putea sa stie muult mai multe decat in om matur, peste tot in ziare, reviste, televizor vedem numai sex....si noua ni se pare normal?? sa evoluam in pas cu moda?? dar oare tot ce e la moda e bun??

    0
    0

  • flori pe 12 Feb 2009, 17:53
    pt. tiberiu

    poate sa se spele cat s-ar spala , acele organe tot isi pastreaza mirosurile neplacute , si doar gandul ca dai cu limba pe un organ care urineaza zilnic ! ih ! scuze , dar mi-e mie greata , daca tie iti lace treaba ta , dar nu incerca sa convingi si pe altii

    0
    0

  • daniela pe 12 Feb 2009, 10:47
    pt.TOTI

    Comentari excelente pro si contra. Am ras in hohote de cele "timide"...LENEA nu are ce cauta intr-o relatie,preludiul e TOTUL...iar curatenia corporala sa fie,zilnica.....obligatoriu .NU va feriti sa va cunoasteti indeaproape CORPURILE...Va pup pe toti,dragilor...

    0
    0

  • tiberiu bodislav credit europe pe 12 Feb 2009, 08:35
    pt flori

    Spune-i te rog sotului tau/prietenului/muncitorilor de pe santier cu care ti-o tragi sa se mai spele din cand in cand si poate ai sa vezi ca e altfel

    0
    0

  • flori pe 11 Feb 2009, 20:32
    bravo lety

    sunt de acord cu tine , nu exista nimic mai scarbos decat sa lingi partile cele mai murdare , pline de bacterii si mirosuri doar ca sa ai cateva clipe de placere , placere care se poate obtine si facand un sex in modul natural , dar ma rog fiecare cu placerile lui , daca lor le place sa practice astfel de lucruri... ce poti sa le spui , sunt liberi sa faca ce le place , doar sa nu mai incerce sa convinga si pe altii ce lucru grozav fac ei ! Fiecare traieste asa cum il conduc instinctele .

    0
    0

  • Letty pe 11 Feb 2009, 19:44
    ptr.Belea

    Lasa-ma pe mine sa fiu "old school" iar voi ceilalti "cool".Ma simt excelent!! Parca as fi inconjurata de o haita de lupi care maraie doar de teama ca daca inchid gura se sperie depropria lor...umbra ( a se citi constiinta).E bine totusi ca mai sunt si cateva persoane care au cam acelasi punct de vedere ca si mine.Partenerul meu (caruia ii porti de grija) .daca prefera felatie in locul unei relatii armonioase n-are decat sa-si caute fericirea in alta parte.N-ar fi nici primul,nici ultimul care ar da cu piciorul unei relatii bazate pe dragoste si respect ptr.cateva clipe de fericire trecatoare.

    0
    0

  • belea pe 11 Feb 2009, 18:11
    PT LETTY

    :)) letty esti old school may bne taci ..fai o felatie partenerului tau sa vezi ca o sa.i placa si nu o sa se mai duca la alte femei ...

    0
    0

  • Viviana pe 11 Feb 2009, 17:17
    Ganditi-va la viitor!!!

    Nu e vorba de habotnicie si dac citesti Newsletter Eva zilnic,vei observa cu mare usurinta ca nu exista articole "la zi" despre biserici si foarte rar despre altceva.Se posteaza cu precadere articole legate de sex.De ce? Pana acuma nu s-a practicat sau nu a existat sexul??? Bine inteles ca a existat numai ca pana acuma exista si putina decenta fata de anumite lucruri.In zilele noastre sexul ne-a acaparat totalmente.Filmele,muzica,ziarele cartile (in mare masura)toate povestesc despre sex.Nici nu stiu daca mai exista dragoste adevarata sau doar sex. Daca toate practicile astea sunt vazute ca fiind normale de ce sa nu vedem normala "bataia" ca placere sexuala,sau sexul cu minorii ca fiind ceva nou.Sau de ce nu,violul care tot o forma de placere este ptr.unii???Si intr-adevar poate ca multi dintre cei care au scris mai sus ar trebuii sa se gandeasca si la viitorul copiiilor lor si nu numai la placerile trupesti pe care le striga in gura mare si le sustin cu atata vehementa!!!! Un bine meritat bravo celor care au scris despre denaturarea lumii.-Corsaru,Letty,Cora,Lavi .Scuze fata de cei pe care i-am scapat din vedere.

    0
    0

  • corina pe 11 Feb 2009, 16:47
    bravo mirko

    multumim pt ajutor, ai dreptate, trebuia sa fi zis si eu asta pana acum ;)) coarda sensibila e in capul tau, corsarule... viseaza in continuare!!!

    0
    0

  • eusiel pe 11 Feb 2009, 15:55
    de ce cititi daca nu va intereseaza?????

    Eu si prietenul meu suntem inpreuna de 5 ani, lui chiar ii place cunnilingus iar mie nu pot sa zic ca nu-mi place cand vad ca el se simte bine in timpul sexului oral, vb deschis asa ca stiu ca se masturbeaza cand nu e cu mine si mi se pare ok decat sa imi spuna ca s-a culcat cu altcineva.....mi se pare ceva cat se poate de normala, iar pt cei/cele ce sunt neprihaniti de ce cititi articolul daca vi se pare neortodox...

    0
    0

  • corsarul pe 11 Feb 2009, 15:27
    inseamna ca am atins o coarda sensibila

    daca pe noi, cativa, care am indraznit sa-i zicem pacatului-pacat si anormalitatii-anormalitate, au sarit atatia, inseamna ca e bine. inca au constiinta. si constiinta striga. dar ei striga si mai tare ca sa n-o auda pe ea.

    0
    0

  • Mirko pe 11 Feb 2009, 12:52
    Habotnice

    Eu sunt curios cine naiba sunt habotnicele astea care vin sa tina prelegeri religioase pe pagini dedicate sexului? Pareti sa fiti scarbite de sex si poate, asa cum spunea un antevorbitor, va este frica de fericire. Ce naiba cautati aici? N-aveti biserici prin cartier pe care sa le vizitati? Toti suntem bolnavi si perversi pentru ca sunteti voi cateva care habar n-aveti ce inseamna sa te BUCURI de propriul trup, dar si de al omului pe care il iubesti. Cine este tu sa-mi spui mie ca sentimentele si senzatiile pe care le am in pat cu partenera, facand chestii care pe tine te dezgusta, sunt bolnave? Dispareti dumnezeului in lumile voastre marunte si plictisitoare.

    0
    0

  • lavi pe 11 Feb 2009, 12:48
    pt ana

    Un pic de respect pt tine din partea lui ar fi bine-venit...vezi...ai ajuns sa-i satisfaci toate fanteziile si tu ramai pe din afara...nu cred ca vezi situatia prea roz si plina de romantism cand el se masturbeaza langa tine, oricum cred ca nimic nu se poate inlocui cu sexul normal, cu dragostea, maine- poimaine auzim vorbindu-se de sex in 4-5-6 ca doar este perfect normal si de casatorii in 4-5-6.

    0
    0

  • lavi pe 11 Feb 2009, 12:36
    Bravo Letty

    Ai dreptate, traim intr-o lume bolnava, fiecare sa faca cu partenerul lui ceea ce doreste intre 4 pereti dar sa nu strige in gura mare, sunt convinsa ca si in urma cu 100 de ani se practica sexul oral si masturbatiile dar nimeni nu vorbea despre asa ceva, acum putem citi oriunde despre perversiuni  si ne miram de ce traim intr-o societate bolnava  cand copii de la varste fragede aud despre aceste subiecte..sunt curioasa persoanele care au postat mesaje mai sus si erau foarte revoltate de mesajele tale, cand vor avea copii si vor veni de la scoala intreband ce este felatio..ce vor raspunde?? Se vede din "exprimarea " frumoasa cat sunt de multumiti.

    0
    0

  • ana pe 11 Feb 2009, 12:24
    ,,,

    sincernu credca noi suntem de vina. am inceput m-[am obijnuit cu gandul ca el se masturbeaza uneori dar asta n umai dupa o discutie ...mai mult su mai putin aprinsa cand am observat ca el inlocuise sexul cu mine cu masturbarea si ajunsesera sa se culce cu mine cel mult de 2 ori pe lluna si chiar se masturba si langa mine in pat.. atunci abia iti poti pune un semn de intrebare si sa tragi semnalul de alarma... avand in vedere i, in cazul nostru, ca ii satisfac si ii satisfaceam toate fanteziile...TOATE... am discutat si acum e ok...dar lipsa de sex mai mul timp duce la ejaculare precoce..si atunci si el se simte ca un fraier si noi ramane cu ochii in soare. asa ca dupa o perioada de stat e bine venita si masturbarea si pentru ei si pt noi.

    0
    0

  • corina pe 11 Feb 2009, 12:10
    pt letty

    asta e parerea ta!!! dar te rog sa ne lasi in pace!!! nu ne mai insulta ca si cum am fi niste cretini si niste pacatosi!! nu esti tu Dumnezeu ca sa ne spui daca ceea ce facem e bine sau nu...chiar imi pare rau daca iti facem scarba!!!

    0
    0

  • alin pe 11 Feb 2009, 09:50
    masturbare

    Oameni buni ati deviat de la subiect.Ce atata tura-vura,fiecare face ce-i place. Atat barbatii cat si femeile au dreptul sa incerce si sa aleaga.Daca uneia nu-i place ii place alteia,daca una nu vrea ,vrea cealalta,iar daca nu vrei s-o inseli iti descarci stresul cum vrei,cand vrei si pe unde vrei.Chiar daca nu-i lasat de la Dumnezeu ,in ziua de azi oricum majoritatea oamenilor au uitat de El,iar cand e vorba de placere nu mai tin cont de nimic,uita de tot,chiar si de propria lor persoana!!!! Nu-si dau seama ca-s caraghiosi,lipsiti de bun simt si decenta ci considera ca sunt absolut normali. Deci fiecare isi are punctul lui de vedere si libertatea cuvantului si a faptei.Va salut

    0
    0

  • monica pe 11 Feb 2009, 08:26
    ????

    Unde-i fratilor si surorilor placerea,daca dupa cunilingus imi vine rau iar de felatio nici nu poate fi vorba?? Asta ptr.ca am incercat si nu merge. Cu toate ca imi iubesc prietenul si am vrut sa fiu si eu in pas cu moda si sa-i satisfac anumite placeri. Sa iesim din tipar.Se pare ca nu suntem chiar toti la fel. Aveti sfaturi???

    0
    0

  • letty pe 10 Feb 2009, 23:24
    ptr.crazy singer

    Pe ce sa fiu geloasa??? Pe niste practici care nu-s lasate de la natura ci sunt inventate de niste minti bolnave??? Sau pe faptul ca nu accept cunulingus sau filatio ptr.ca cele doua parti intime ale corpului omenesc nu au ce cauta in....gura??? Pardon!!! Sa va fie de bine,sa fiti fericiti impreuna pana la adanci batraneti si practicati exact ce va place,cand va place si cum va place!!!! Sincer nu invidiez pe nimeni si nu opresc pe nimeni de la nimic,dar cum am spus trebuie sa stie toata lumea cine si ce face??? E nevoie sa se mai si laude???Numai bine si mult succes in cautarea si practicarea lucrurilor noi!!!

    0
    0

  • crazy.singer pe 10 Feb 2009, 23:00
    pt letty

    draga letty...esti cumva geloasa pe acele persoane care stiu cum sa se simta bine cu adevarat? app...dak nu iti convine,taci dracu' din gura ! acolo unde nu iti place,inkizi okii si nu mai vezi...sau nu practici...dar una este sa iti spui o parere si alta este sa o ti landra cu una....sa tot indrugi k e tabu,k e nu stiu cum,k e nu stiu ce... si sa stii k mi-ai dat o idee cu ce spuneai tu acolo....app:sunt logodnicul laurei!asta pt cultura ta generala... fratilor:FACETI SEX SI INCERCATI LUCRURI NOI ! are sa va placa !

    0
    0

  • redroses pe 10 Feb 2009, 22:43
    pentru laura

    Draga mea, nu te mai stradui sa schimbi...lumea..... Nu vezi ca n-ai cu cine ? Fiecare traieste asa cum doreste si cum se simte bine.....Cred totusi ca nimic nu-i rusinos atunci cand iubesti si esti iubit. Probabil ..unele pudice ar trebui sa rasfoiasca prin ...Kamasutra..

    0
    0

  • Letty pe 10 Feb 2009, 19:44
    ptr Laura

    Draga mea ,ti-am cerut eu ceva??? Mi-am exprimat parerea in legatura cu ce am citit si citesc la comentarii si in legatura cu aceste practici sexuale. Fa ce-ti place ,nu te opreste nimeni,nici pe tine nici pe ceilalti,dar nu cred ca este cazul sa te urci pe casa si sa strigi in gura mare ce faci tu cu iubitul tau intre cei patru pereti.Daca-i asa poti s-o faci si in vazul lumii ca sa fie si mai excitant (valabil ptr.toti cei care se lauda). Te rog frumos,fiecare are dreptul la o parere si n-o sa mi-o cenzurezi tu.

    0
    0

  • laura pe 10 Feb 2009, 18:58
    pt letty

    nu stu ce te freaca pe tine ca suntem noi perverse, ai mai spus odata, saraca de tine nu ai cu cine vorbi si pe cine insulta? te rog frumos sa iti tii gura... ti-am mai zis: NU TE BAGA UNDE NU-TI FIERBE OALA DACA NU ITI PLACE! nu o sa faca nimeni nimic din ce zici tu sa nu faca... ca vai suntem perversi si nu stiu cum :)) eu oricum nu o sa ma schimb ca asa vrei tu...

    0
    0

  • Letty pe 10 Feb 2009, 18:26
    Perversiune

    E foarte interesant subiectul dar in special comentariile. Acuma imi dau seama ca de fapt exista mult mai multa perversiune in lume decat am crezut eu. E strigator la Cer!!! Incepem sa fim cu totii bolnavi si obsedati sexual. Si iarasi RUSINE ptr cei care in loc sa tina ptr.ei fanteziile murdare vin si striga in gura mare sa stie toata omenirea ce fac ei sau ele. Ce fac EI cu ELE si invers.RUSINE.Ar trebui sa existe ceva mai multa decenta si bun simt!!!!!!!!!!!!!!!

    0
    0

  • nicoleta pe 10 Feb 2009, 16:28
    e super

    E un subiect tabu de care nu vorbesti nimeni chiar daca o fac.E ceva normal si toata lumea o face fie ca recunoaste fie ca nu recunoaste,e ceva placut sa iti cea ra prietenul sa o faci in fata lui doar pentru simplul fapt ca pe el il excita cerei si tu acelasi lucru si ai sa vezi ..... asa te cunosti mai bine pe tine si corpul tau vei vedea ce iti place si ce nu... e placut dar nu inseamna ca nu esti satisfacut de partener/a.

    0
    0

  • laura pe 10 Feb 2009, 13:50
    ca nu va convine???

    daca tu crezi ca ceea ce s-a vorbit pana acum este un pacat, gandeste-te un pic la ceea ce ti-ar placea si tie, ca daca si tu ai descoperi pun pariu pe ce vrei tu ca si tie ti-ar placea si ai cauta mai departe si ai vrea mai mult, sau cu masura ca tu esti mai modest. Cora, ai incercat macar cv din ceva ce ai spus u acolo? cumva crezi si tu ca e ceva saritor la cer si scarbos? :))) ia incearca... si iti va placea... pt ca fiecare femeie, la fel ca si tine are placeri asemanatoare, dar daca tu te lauzi in sus si in jos ca e scarbos si negi ramai asa! nu-i problema mea! letty, rusine sa iti fie tie ca te bagi in discutii unde nu iti fierbe oala, aici vorbeste cine vrea, dar numai caruia ii place si e fericit in relatie cu aceste presupuse "perversiuni" :))) bravo "eu.L" sa scoatem lumea din tiparul babesc si antic ;) pt celelalte care si-au exprimat parerea anterior bravo, suntem femei si avem dreptul ca si barbatii sa avem fantezii... eu spre exemplu cu logodnicul meu ne simtim extrem de fericiti cand facem cv nou... e ca si cum ne-am scoate din monotonia aceea de cateva minute ca in tipar... si am adauga putina sare si piper.. pt o aroma mai buna!

    0
    0

  • coco pe 10 Feb 2009, 13:12
    pentru unele...

    suntem un cuplu fericit ,impreuna de 13 ani ,si aceasta reprezinta de multe ori preludiul nostru..daca eu nu am chef ,el incearca sa o faca singur,dar nu pot rezista si iese totul perfect,daca eu o fac in fata lui ,e fericit si iarasi iese totul perfect,toti o facem dar unele se sperie de fericire.

    0
    0

  • eu,L pe 10 Feb 2009, 12:44
    pentru Letty...si nu numai

    sa te citez,,Masturbarea este o perversiune asa cum sunt si toate celelalte practici sexuale care ies din tiparul normal. " dar ce inseamna normalul pentru tine???si cine esti tu, sau cine sunt eu sa hotarasti/c ce e NORMAL???si daca mie si lui imi place si acceptam pentru noi e normal! Incetati sa mai inchideti totul in tipare, ca in Evul Mediu!

    0
    0

  • Cora pe 10 Feb 2009, 11:54
    Sex,sex si iar sex.....

    Intai de toate cateva cuvinte referitoare la ce am citit ca "comentarii".Ce poate fi mai murdar si mai scarbos decat un cunilingus sau felatio??? Numai cand ne gandim ce rol au aceste organe in buna functionare a corpului omenesc.Si cand te gandesti ca mai este si aprobat sau chiar recomandat de medicii de specialitate.Masturbare???Daca este atat de bine venita si vazuta,atunci poate ca ar trebuii sa trecem cu totii la practicarea ei ca sa nu mai existe atatia copii abandonati,mame prolifice si eroine care sa se planga pe urma ca nu au cu ce sa-si creasca copiii,barbati care sa-si paraseasca partenerele ptr.ca a avut tupeul sa ramana insarcinata.N-ar mai fi probleme,n-ar mai fi certuri,nimeni nu ar mai purta nicio responsabilitate decat ptr.propriile fapte si fiecare ar fi pe cont propriu.Nu s-ar mai putea plange nimeni ca "azi n-ai fost buna la pat sau de ce nu ai chef" sau "azi nu m-ai satisfacut cum trebuia" .Poate ca nu ar mai fi nici atate femei "de moravuri usoare" iar bolile venerice nu s-ar mai raspandi atat de mult si rapid.Ar fi solutia ideala!!!!

    0
    0

  • Letty pe 10 Feb 2009, 10:16
    Perversiune

    Masturbarea este o perversiune asa cum sunt si toate celelalte practici sexuale care ies din tiparul normal. Daca are chef de eliberare manuala ,atunci nu alaturi de mine.Undeva unde sa nu-l vad si sa nu stiu de asta,iar daca nu-i convine vad ca sunt destule care accepta sau chiar savureaza asaa ceva deci poate sa-si ia catrafusele si sa-si caute o alta partenera. Dragostea nu inseamna sa fi sclavul sexual al nimanui!!! Chiar daca il iubesti nu esti obligat sa te injosesti si sa accepti cunilingus,felatio sau masturbare numai ptr.ca barbatii sunt condusi de un singur organ si in general au mintea la nivelul slitului de la pantaloni....Si relatia mea functioneaza f.bine chiar si fara aceste perversiuni si dezmaturi!!!! Nu-i de mirare ca toata lumea e asa cum e si pana si natura se razbuna intr-una pe noi dar nimeni nu mai are ochi si urechi decat ptr.sex. Parca n-ar mai exista nimic in afar acestei placeri pe lumea asta!!!! RUSINE

    0
    0

  • corsarul pe 10 Feb 2009, 07:15
    nu stiu

    nu am nici macar o idee despre cum poate cineva sa constientizeze ca e gresit tot ceea ce este infara firescului, inafara a ceea ce Dumnezeu a lasat sa fie. dar observ ca toti cei care ati vb pana aici L-ati uitat pe Dumnezeu. nu e problema mea aceasta, fiecare isi duce propriile pacate cum poate, toti avem pacate, mai multe sau mai putine, insa ma cutremura manipularea care s-a facut cu filme, cu atatea alte mijloace asa incat azi pare ca creierul oamenilor e cu desavarsire spalat. nu mai au nicio reactie la anormal. "viata e prea scurta ca sa fii normal" zic multi. atata doar ca , tineti , dragii mei , pacatele pentru sufletul fiecaruia , nu le scoateti ostentativ in evidenta, de parca daca jumate planeta se masturbeaza , asta trebuie sa fie un lucru normal. o fi , in masura in care si homosexualitatea e. o fi, daca si sinuciderea e o optiune valabila, senina pentru cei care s-au plictisit de viata. asa cum e si avortul, pentru cei care considera ca-si asuma libertatea deplina pana la a face dragoste/sex , apoi cand e vb de asumarea libertatii de a fi om, devin criminali. si cum multe sunt pe lumea asta cu susul in jos.

    0
    0

  • celia pe 9 Feb 2009, 19:07
    masturbarea -un aqct mormal

    IULIA ai zis super bine in clipa in care am simtit ce i nseamna sexul pentru 95% din barbati ciel ia l t i de 5% fiind incepatori si urmeaza sa afle ,sexul ORAL este super placerea pentru un barbat dincolo de toate filmeleXXX ACESTA ESTE MARELE ADEVAR in clipa aceia am regretat ca nu sint BARBAT pentru a simti aceiasi p[lacere dar in acelasi timp m-am cutremurat de ce PUTEREA ceo poate avea o femeie de pe urma lui....

    0
    0

  • eu pe 9 Feb 2009, 18:33
    uneori ajuta in relatie

    o iubesti - te iubeste ,o provoci,esti jucaus,uneori mai ,,serios" incerci diferite roluri,vrei sa schimbi modul de abordare a probleme...etc /// o doresti - ea e obosita (astazi,maine..vin zilele ROSII etc ), si ajungi sa faci dragoste 1 buc pe saptamana :((((( ce mai faci? ( O IUBESTI ) varianta 1 : mergi la femei(o inseli?), varianta 2 : astepti pana cand ii vine cheful, varianta 3 : te masturbezi cred ca majoritatea vor alege varianta 3

    0
    0

  • lucy pe 9 Feb 2009, 15:34
    despre...frectie

    cine nu recunoste ca s-a masturbat odata inseamna ca o face si acum.dar asta nu-i bai in fond sub plapuma fiecare trebuie sa faca ce ii trece prin cap imaginatia trebuie sa zburde mai ales la cuplurile tinere sau de ce nu si la cele mai mature.mai sunt unii care zic ca ...cat ii dreapta sanatoasa sa nu vad femeie in casa etc da acum chiar am glumit.nu dar comunicarea este cea mai buna metoda sa te simti bine si ca sa-ti cunosti corpul trebuie odata si odata sa te masturbezi nu-i nimic rau in asta ce mai zicea cineva si de religie aicea nu-i vorba decat de cei 2 sau 3 eu stiu fiecare ce nebuneli are nu-i pacat daca tot faci o treaba sa te simti si bine scopul scuza mijloacele.

    0
    0

  • anky pe 9 Feb 2009, 15:24
    curier rapid...

    Ati uitat ceva. Daca se uita noaptea tarziu la filme xxx nu e mai usor sa rezolve cum stie mai bine ceva ce pe el il aduce la eliberare rapida- e valabil si pentru noi, fetele- decat sa se complice cu un act sexual ce implica multe...preludii, sarutari, efort?

    0
    0

  • dan pe 9 Feb 2009, 12:20
    cunningulus?

    Da , e o forma placuta a relatiei...mie imi place s-o practic , urmata de o relatie deosebita...

    0
    0

  • Valentina pe 9 Feb 2009, 07:46
    hmm

    comunicarea e cel mai bun mod prin care cei doi se pot cunoste si pot sti ce le place si ce nu.si e adevarat ca si fetele dar si baietii se masturbeaza si nu e nimica aiurea asa cum a zis si vizitator...e ceva normal si te face sa te aliberezi de stres:))...hai baieti nu va mai vaietati ca nu va ofera fetele atentie ca nu e credibila si in plus ce-si face omu cu mana lui e cel mai bun:))

    0
    0

  • a pe 9 Feb 2009, 04:22
    :)

    este ceva normal...prietenul meu imi cere sa fac asta in fatza lui ptr ca il excita foarte mult

    0
    0

  • ForeverYoung pe 8 Feb 2009, 23:16
    nadina76 stieeee!!!

    si eu continui .... fiecare om are fanteziiile lui care mai de care mai ciudate,normale,gustate de partener sau nu. Si daca omul il tine sa fac sex in fiecare seara si ea n u vrea ...se poate ajungea la asta pt ca este excitat de prezenta ei acolo. si filmele xxx nu mi se par ceva iesit din comun ...si omul poate ii place sa faca sex oral si sa i se faca sex oral si dac partenera nu este deacord se multumeste cu ce are. Greseala ca nu discuta ei intre ei pe tema asta. cooll...!!

    0
    0

  • nadina76 pe 8 Feb 2009, 19:22
    masturbarea

    e ceva normal, si daca da-ti la naiba toate gandurile prostesti si inhibitia, sa vedeti cit este de excitant sa-ti vezi iubitul maturbind. Masturbeaza si tu in fata lui, e ceva fantastic. Doar asta nu e o problema, si nu totdeauna inseamna ca nu-ti satisfaci partenerul. Doar asa vei afla ce iti place si vei sti ce anume sa ceri de la partener.

    0
    0

  • iulia pe 8 Feb 2009, 15:40
    pt gigi

    nu fac nici o referire la ce s-a prezentat in articol , ci doar la ce spune gigi. dupa felul in care te-ai exprimat se vede ca te simti cam smecher draga domnule. o discutie intre parteneri rezolva astfel de problema si daca partenerul nu e satisfacut tb sa vb el direct nu sa se masturbeze in pat langa ea ca poate se trezeste si se prinde. si expresia aia de " felatie bine facuta" arata un om misogin . tu stii cumva sa faci un cunnilingus bun ?

    0
    0

  • gigi pe 8 Feb 2009, 14:55
    poate o felatie ar ajuta

    probabil ca prietenul tau nu este multumit (satisfacut) de prestatia ta in pat si de aceea recurge la filme xxx si la masturbare. Afla ce il face pe el fericit si nu va mai aplea la aceste metode. Uneori o felatie bine facuta ajuta f mult in relatie. Dr x

    0
    0

  • mark pe 8 Feb 2009, 00:01
    e ceva normal

    Recunoasteti ADAMILOR...ca ne masturbam din lipsa de atentie din partea partenerelor....daca nu faci sex vreo 4 5 zile..cind are loc an act sexual ..ne terminam repede..si...si....ea nu ..si atunci cine e de vina?parerea mea..

    0
    0

  • Vizitator pe 7 Feb 2009, 22:34
    ma faceti sa rad

    ahahaaa sa nu imi spune-ti ca fetele nu se masturbeaza ?:)) Masturbarea e un act normal care ajuta corpul la reducerea stresului.

    0
    0

  • florin pe 7 Feb 2009, 22:04
    ce ma?

    ha ha ha ce m-ati distrat. toti barbatii fac asta, cel putin pana la o anumita varsta.

    0
    0
Pagina « 1 2 »

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod