25 de secrete despre sex


Sfaturi pentru buna functionare


1. Este posibil ca masura anticonceptionala locala pe care o folosesti sa fie deranjanta pentru partenerul tau. La fel se poate ca protectia lui sa te irite pe tine. Depaseste cu umor astfel de situatii. Este pacat sa pierzi sufletul pereche din cauza unei alergii locale.

2. Foarte des se intampla ca, atunci cand te intorci de la baie, el sa sforaie. Nu-l blama! Este victima unui proces fiziologic. In plus, este semnul clar, care arata, fara urma de indoiala, ca s-a simtit foarte bine cu tine. Lasa-l sa doarma, este in avantajul tau, se va trezi destul de repede cu chef de joaca!

3. Dupa o partida de sex, mergi la baie si urineaza. De ce? Te fereste de riscul unor infectii urinare. Principiul este valabil indiferent daca este un partener intamplator sau sotul tau.

4. Relatia ta nu va pierde nimic daca simti cu adevarat nevoia sa-l refuzi. Nu uita insa ca tonul face muzica. Daca "nu poti", explica-i dulce si promite-i o rasplata pentru intelegere.

5. Este foarte stanjenitor, mai ales la inceputul relatiilor, sa-l intrebi ce si cum vrea. Abtine-te de la astfel de demonstratii de forta. Va fi mult mai placut si mult mai incitant pentru el daca il vei descoperi pe indelete.

6. Putina brutalitate nu strica. Nu te speria daca va amesteca blandetea si tandretea cu momente mai autoritare. Da-le curs, face parte din joc. In replica, raspunde cu aceeasi moneda cand jocul este condus de tine.

7. Nu fi stanjenita de felul in care arati. Fii tu insati. In fond, nu l-ai legat ca sa-l aduci in dormitor. Deci, ii place ce vede!

8. Exercitiile Kegel sunt cheia spre fericire. Nu sunt poveste. Exercitiile de intarire a muschilor vaginali intensifica si ajuta orgasmul. Totul este sa le practici constant.

9. Jucariile sexuale pot fi prietenii vostri. Singura conditie - sa le acceptati cu aceeasi placere amandoi.

10. In dragoste este permis orice, daca este facut de comun acord.
 

Comentariile 51-83 din 83

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • lidyana pe 12 Apr 2008, 16:26
    ochelari de cal

    nu imi vine sa cred ca in secolul in care traim mai exista astfel de persoane...incuiate(rodica, etc).daca tot urmati pasii bibliei incercati sa invatati mai multe despre toleranta si iertare! iar tu, anda, cam prea repede arunci cu piatra - esti fara de pacat?! articolul mi se pare foarte bun si in pas cu vremurile. chiar de nu sunteti de acord cu ideile proferate aici, nu mai fiti atat de agresive! pentru a fi ascultate folositi duhul blandetii. hristos s-a impus nu tipand si jignind. fiecare a scris aici parerea sa si nu a incercat sa o impuna nimanui. iar tinerii pe care ii tot ,,bietuiti" nu stiu ce ar invata ceva rau daca ar citi acest articol. ati auzit si voi de fetele tot mai tinere care fac avort? daca ar fi fost mai bine informati si fata, si baiatul poate nu s-ar fi ajuns la asta, nu? oricum niciodata nu se vorbeste prea mult despre sex - intotdeauna se mai afla ceva nou!si ca si zuza - free your mind!

    0
    3

  • cosmina pe 12 Apr 2008, 12:08
    pt cristi

    bravo imi place cum gindesti

    0
    1

  • zuza pe 12 Apr 2008, 00:01
    anda, ornella si cine mai are picla pe ochi

    Daca tot citati Biblia, mai bine citati-o corect. Sau, mai bine zis, CITITI-o cu ochii vostri, cu detasare, fara ideile pe care vi le-au bagat preotii in cap. Ei, si veti descoperi astfel ca actul casatoriei, asa cum il cunoastem azi, este o pura inventie umana; in plus, nu stiu unde e harul lui Dumnezeu intr-o ceremonie oficiata de niste vinatori de recompense financiare. Si da, Dumnezeu zice sa nu preacurvim, preacurvia din cele zece porunci se refera la sexul in afara relatiei pe care doi parteneri o consimt, sfintita de voia lui Dumnezeu, nu de preoti. Ca sa divaghez si mai mult, Dumnezeu este pretutindeni, intr-o piatra sau intr-o adiere de vint, in suflet si in gindire, nu de biserici are nevoie credinta. Si nici de habotnice ca voi. Daca Dumnezeu crea sexul doar pentru ca noi sa procreem, de ce simtim placere? Si placerea tot de la Dumnezeu vine. Si, draga Anda, nu cosurile sunt cea mai mare problema creata de lipsa sexului, ci sanatatea mentala, care se bazeaza pe ECHILIBRU HORMONAL, daca ai auzit vreodata de asa ceva. Pacat ca am ajuns intr-o epoca in care aceste informatii medicale sunt la cheremul nostru, pe internet, iar noi ne cramponam de niste legi atit de usor interpretabile de preotime - si nu numai -, precum cele zece porunci. Free your mind!

    0
    1

  • andreea pe 11 Apr 2008, 20:28
    DRAGA ANDA!

    mai intereseaza-te in legatura cu Biblia...esti sigura ca de Dumnezeu a fost scrisa?

    0
    1

  • andreea pe 11 Apr 2008, 20:26
    pentru doamnele/domnisoarele rodica,anda si ornella

    sincer,fiecare crede in ce vrea...doamna rodica:cand fiica dumneavoastra va veni cu burta la gura si va zice ca habar n-are ce s-a intamplat ce o sa faceti?in cazul in care aveti baiat...ar fi bine sa faceti un imprumut in banca pentru viitorii nepoti(vor fi multe domnisoare care se vor prezenta la usa dumneavoastra drept "mama nepotului dumneavoastra);doamnele/domnisoarele anda si ornella:eu cred in ce vreau;sunt cu prietenul meu de 5 ani si de vreo 4 "preacurvim";si totusi nu inteleg cu ce va doare pe dumneavoastra acest lucru;credeti ca o sa va pedepseasca cineva pe voi daca nu sunt maritata si imi fac de cap?tot din cauza unor persoane ca doamna rodica nu m-am maritat(ca de!eram prea mica)...concluzia>aceeasi....NU VA PLACE,NU CITITI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!cam atat...

    0
    1

  • Mia pe 11 Apr 2008, 18:42
    sex inainte de casatorie

    Ca sa fii un om fericit trebuie sa te simti implinit din toate punctele de vedere, inclusiv sexual, altfel apar frustrari care se reflecta in toate celelalte arii ale vietii. Cum ar fi sa-ti petreci toata viata cu cineva care nu te satisface sexual? la fel cum ar fi sa-ti petreci viata cu cineva care nu iti ofera intelegere, tandrete sau iubire. Nu ar fi o viata completa. Fiecare ia propriile decizii, nimeni nu poate spune altuia: fa sex sau nu fa sex, este o decizie personala. Exista barbati care se folosesc de femei, asa cum sunt si femei care se folosesc de barbati. Cei mai multi oameni isi cauta fericirea, o fericire completa, care include compatibilitatea sexuala. Numai cineva care nu a facut niciodata dragoste poate spune ca aceasta nu conteaza.

    0
    1

  • CRISTI pe 11 Apr 2008, 17:38
    Draga ANDA

    ori esti pocaita ori esti pe langa situatie. ca sa fiu mai elocvent iti spun ca am avut o relatie sexuala cu o femeie maritata. evident, acum vei spune ca voi muri ars de flacarile iadului. e in regula. te inteleg, tu esti mult prea pioasa. dar te anunt ca intre timp m-am spovedit. sunt iertat. nu trebuie sa ma mai ameninti. ideea e ca doamna cu care am avut aceste aventuri s-a maritat dupa cum spui tu ca e NORMAL, adica fara nici un fel de act sexual inainte de casatorie. si primele relatii in care a ajuns la orgasm au fost cele cu mine. de ce? pentru ca barbatul dansei este impotent, unul care desi a stiut ca are probleme nu a prezentat problema. de unde iti dai seama ca a fost in interesul lui sa nu aiba contacte sexuale. reveneind te anunt ca impreuna cu mine a avut si ultimele orgasme, caci din cate stiu a divortat. si pe buna dreptate. acum tu tragi concluziile si-ti vei da seama ca nu asta am urmarit eu cand am spus ca e indicat sa ai cel putin o relatie sexuala cu viitorul partener de viata - sotul, sa tratezi femeile ca pe un obiect. in general VOI sunteti cele care aveti de pierdut. ca sa nu patesti ca in exemplul de mai sus, eu am recomandat. nu am dat termen. am mai spus: fiecare hotaraste momentul exact in care va avea o experienta sexuala cu partenerul. din cate stiu fara aprobarea VOSTRA nu se poate, altfel se numeste viol. asa ca, te rog nu-mi "baga cuvintele in gura" si citeste mai cu atentie ceea ce scriu. ps: nu ar trebui sa existe baieti/barbati care sa puna conditii in privinta unui termen legat de activitatea sexuala, dar nici fete/femei care sa nu accepte contactul sexual decat dupa casnicie ppss:cele scrise mai sus, valabile doar pentru heterosexuali

    0
    1

  • iulia pe 11 Apr 2008, 16:33
    singura carte ce a rezistat

    Biblia nu e singura carte ce a rezistat in timp... mai e si Kama Sutra ;))

    0
    0

  • anda pe 11 Apr 2008, 15:24
    de Dzeu a fost scrisa ...

    Ca sa ii raspund Laurei..va voi spune de cine a fost Biblia scrisa..Biblia a fost scrisa de Dzeu..el este autorul moral al bibliei..el i-a insuflat pe cei care a scris biblia..si ca sa le dau o replica si celor care au replicat cum ca biblia a fost scrisa pt cei din trecut..dragilor,biblia este singura carte autentica,care a rezistat atator razboaie si oameni care au vrut sa o distruga..nu este "un cod" pt cei din trecut..este relevanta si astazi..ea a fost scrisa pt fiecare si detine raspunsurile la orice problema..pt cea care a spus k sunt invidioasa pe colegele mele..sa stiti k nu sunt deloc..nu am nimic cu ele..am ce am cu pacatul din viata lor si le spun asta si ele accepta..nu pot sa ma uit la ele decat cu mila pt k isi pierd ceva care ar trebui sa coste asa de mult:CINSTEA!nu sunt o fata urata..din contra..asa..cat despre ceea ce zicea cristi..k el de unde va sti k se potriveste la pat cu iubita lui..ei bine,asta e mit..tu crezi k o femeie este ca si un pantof pe care il probezi si daca nu iti este bun il pui in raft si spui:nu,mersi..este nepotrivit! ???aici este deminitatea pe care nu o mai aveti domnisoarelor..va lasati folosite..este treaba voastra oricum!adevarul doare..stiu!de aceea pt mine si pt cei care detin adevarul..veti fi intoatdeauna..pana veti renunta la pacatul asta doar niste:curve! si nu in sensul pe care il folositi voi cand va referiti la prostituate..ci in sensul folosit de biblie!asa..si la manastire nu ma duc..urmeaza vara asta sa ma casatoresc..:))pa si pusi..

    0
    0

  • Alexandra pe 11 Apr 2008, 13:55
    Fara pastile !!!

    Nu m-ai folositi pastilele dragelor...ptr k daca nu stiati ptr cele care credeti in dzeu,,,,sa sti ca conceptia are loc...zicotul se formeaza...dar e omorat apoi de efectul pastilor.,..si tot avort se numeste...dr.nu spun nimic...normal...ei au incheiat contract cu case de asigurari...s.a...nus e gandesk la noi...;)...si eu am luat si am aflat dupa un timp ce porcarie am facut....e si pacat...si face si rau,,,,la ficat..s,a,,,,,nu mai luati pastile...interesativa pe net si veti afla mai multe....chestia e sa cautati bine si veti vedea k am dreptate.......Bafta la toate si numai bine !!! ;)

    0
    0

  • Laura pe 11 Apr 2008, 11:14
    Anda....???!!!

    ihim!!....si Biblia de cine a fost scrisa? :))))) ia pune mintea la treaba si informeaza-te mai bine!

    0
    1

  • tania pe 11 Apr 2008, 09:33
    25 secrete despre sex

    Articol scris la obiect.Excelent.felicitari

    0
    1

  • CRISTI pe 11 Apr 2008, 04:33
    Cum scrie intr-o editie noua al CODULUI BUNELOR MANIERE....

    Trebuie sa ne adaptam lumii in care traim. Nu mai e valabil intreg Codul Bunelor Maniere care a fost publicat prima data. Ex: folosirea telefonului mobil. Rodico, daca ai ramas la prima editie al acestui "cod" te avertizez ca nu exista precizari privind folosirea telefonului mobil si poate nu-l folosesti cand si cum trebuie. De altfel ca si tine draga Anda. Poate si tu, ai acasa tot editia veche. Cat despre Dumnezeu, nu cred ca e cazul sa cazul sa mai spun ca biserica nu accepta actul sexual inaintea casatoriei, dar daca totusi ca si in cazul dupa ce am stat mai bine de 4 ani cu iubita mea, cred ca e normal sa faci sex, in toata aceasta perioada. de ce? pentru ca poate te trezesti dupa casatorie ca nu va potriviti la pat. nu cred ca spune cineva pe acest site ca dupa ce esti cu o persoana 1 saptamana trebuie sa faci neaparat sex. trebuie sa se tina cont de bunul simt al fiecaruia si de educatie. daca nu ai incredere intr-o anumita persoana nu trebuie sa treci la "next level", dar nici sa te casatoresti si sa nu stii nimic despre partenerul tau de viata. mai ales femeile ar trebui sa stie ca nu mai e ca si in anii 50, cand te-ai casatorit cu cineva despre care nu ai stiut nimic. de ce? pentru ca trebuie sa-ti petreci o viata intreaga cu cel pe care l-ai ales. numai bine! ps: pentru cei care au nevoie de MANTUIRE si nu de educatie sexuala va rog accesati alte site-uri

    0
    1

  • Mia pe 11 Apr 2008, 03:59
    Dumnezeu si iar Dumnezeu

    Eu nu cred in Dumnezeu si m-am saturat sa-mi fie bagat pe gat in fiecare zi si pentru fiecare motiv. Nu am nimic cu ce care sunt credinciosi, dar as vrea sa-si pastreze parerile religioase pentru ei si sa nu le impuna altora. Veniti cu alte argumente, mai obiective. Parerea mea e ca Biblia a fost scrisa intr-un timp in care oamenii aveau nevoie de un ghid moral, pentru ca mai multe nu stiau. Faptul ca sunt atee nu inseamna ca nu am un compas moral, ci ca prefer sa fac ce imi spune mintea si inima nu ce imi spune un popa care nu are cum sa ma cunoasca pe mine sau situatia in care ma aflu, sau sa ma supun unor reguli expirate pentru ca "asa spune Biblia".

    0
    1

  • Ornella pe 11 Apr 2008, 00:25
    De acord cu Anda!!!!

    Total de acord cu Anda! Asa este,SEXUL INAFARA CASATORIEI ESTE PACAT DE MOARTE,IN FATA LUI DUMNEZEU! Orice alte comentarii referitoare la aceasta afirmatie sunt de prisos!Si stiti de ce???Pentru ca nu sunt cuvintele mele sau ale Andei...sunt cuvintele Lui Dumnezeu;si cu El nu negociezi..in niciun caz!Intrebati orice preot ce parere are despre sexul inaintea casatoriei?Ce spune Biblia referitor la acest aspect?Ma refer la Biblie,si nu la alte carti bisericesti scrise de oameni ca si noi,care pot sa greseasca...Dupa ce intrebati,reveniti,va rog cu,comentariile!Pana atunci,tacere!!! Sau voua nu va e frica de Dumnezeu?

    1
    0

  • dorinela pe 11 Apr 2008, 00:07
    rodica..varzica

    buna mai rodica, mai!!!!! oameni buni, din ce secol vine rodi. ai copii, draga mea? si daca ai fata, ce o sa-i raspunzi cind te-o intreba despre actul sexual????!!!!! pune cineva cu mine pariu , ca daca rodica are copii, acestia cred ca i-a adus barza? !!!!!

    0
    0

  • luminita pe 10 Apr 2008, 22:37
    excelent

    Excelent articol, minunat ! Felicitari celui care l-a scris. P.S Cui nu-i place..sa nu mai citeasca si sa nu comenteze.

    0
    1

  • simona pe 10 Apr 2008, 21:01
    bravo!!!

    bravo celor care scriu aceste articole!!felicitari...cui nu ii place sa nu citeasca!!!sunt atatea articole interesante pe acest site!

    0
    1

  • Chuchou pe 10 Apr 2008, 20:25
    pentru Rodica

    Articolul nu ste bun , ci foarte bun! Nu mai traim in epoca de aur , am evoluat, si in primul rind copiii nostri au evoluat , au parte de o educatie normala, si au alte orizonturi! Articolul atinge un subiect ff important, mai ales ptr adolescentii care n-au curajul sa vorbeasca cu parintii lor , care n-au parte de o anumita comunicare cu parintii lor , tocmai datorita diferentelor de EPOCI!( a noastra si a lor) Tin sa va informez stimata doamna Rodica ca in alte tari copiii au parte de o anume educatie sexuala, prin programa scolara, subliniez anume ,inca de la la virsta puberttatii! Asta ii ajuta sa se dezvolte normal , sa se cunoasca , sa nu le fie rusine de propriul lor corp. Fiica mea are 17 ani iar eu am sansa de fii confidenta ei de la virsta de 8-9 ani, tocmai pentru faptul ca comunicam deschis, si sunt sigura ca orice problema ar avea de ordin SEXUAL as fii prima carea ar stii! in concluzie fara complexe Doamna! Felicitari administratorului acestui site!!!!!!

    0
    1

  • b0zZo pe 10 Apr 2008, 19:26
    Despre Anda

    Anda nu te supara ...dar......cred ca ar trebui sa te duci la manastire ...k sa fii fata mare pana ...dupa ce te casatoresti ...auzi .Sunt deacord cu educatia sexuala dar nu sunt deacord cu sexul dupa casatorie ...poate este pacat ..poate nu ....dar ...totusi ...ne ei cu dastea ..cred ca si u si rodica ar trebui sa va duceti la manastiri ...ca maicutze bineinteles...

    0
    1

  • myha pe 10 Apr 2008, 19:16
    :|

    vaiii anda...nu mai fii geloasa pe colegele tale de liceu pt ca ele au prieteni si tu nu...poate nu esti asa urata...cred ca e atitudinea.

    0
    0

  • andra pe 10 Apr 2008, 18:16
    :|

    din cauza ca mai sunt parintzi ca si rodik sunt atatea probleme cu sarcinile nedorite si alte BTS

    0
    0

  • anda pe 10 Apr 2008, 18:13
    nimfomanilor!

    cu totii sunteti niste nimfomani..dragilor..aveti absoluta dreptate cand spuneti k sexul nu este un pacat..daaaaaaaaar..exista un mare dar..el nu este pacat decat atunci cand se desfasoara sau se practica in cadrul casatoriei!concubinajul nu este tot una cu casatoria..puteti sa ma contraziceti cat vreti..nu este o lege omeneasca..este legea pe care Dzeu a dat-o!sa nu preacurvesti..este una din prorunci! ne declaram un popor crestin..dar suntem doar cu numele..cati mai respectati legea..sau pot pomeni de voia lui Dzeu?Rodica a ridicat o problema reala..nu inseamna ca are 50 de ani sau..ca traieste in alt secol!nu cred k baga capul in nisip..datorita unor oameni k voi nu au tinerii educatia neceasara..voi spuneti nu este gresit sa aveti relatii sexuale..este kiar sanatos..iar ei inteleg de fapt: nu este pacat..toti cei din jur imi spun k am nevoie de asta k sa fiu sanatos..poate asa imi dispar si cosurile..ati creat o natie de nimfomani!relatiile sexuale inainte de casatorie sunt pacatoase..si cei care le practica sunt curvari!iar voi,cei care le incurajati veti plati pt fiecare pe care l-ati incurajat sa faca asta!si sa stiti k nu am decat 19 ani..si traiesc bine mersi k si voi..tot in secolul 21..vai de voi..

    1
    0

  • CRISTI pe 10 Apr 2008, 17:44
    That's my opinion!

    un articol foarte bun. chiar si pentru un barbat. avand in vedere ca sunt mult mai multe reviste si site-uri in care se discuta problemele femeiesti, relatii de tot genul, probleme intampinate de cupluri casatorite sau necasatorite, "noi" putem invata si din site-urile "voastre". succes in continuare - poate ar fi interesant si un site pentru barbati - cei care nu sunt de acord cu acest site sa intre pe altele - Rodica, in cazul in care nu stii, da un search pe google la cuvantul SEX si vei vedea multele site-uri pe care cei care sunt interesati de pornografie o sa le acceseze si nici intr-un caz nu o sa acceseze eva.ro

    0
    2

  • cristina pe 10 Apr 2008, 17:31
    Rodica ....ma lasi???

    asta e un site pe domenii...oricine vrea informatii despre cariera sau altceva, intra acolo. din intamplare articolul asta e postat la domeniul SEX. si aici, la fel ca in orice alta activitate, mai ai din cand in cand nevoie de un sfat, un "trick"...mai diversificam ceva. acum daca tu ai o varsta si dormi in camere separate cu sotul, asta e problema ta. dar mai sunt si alte persoane care au o viata sexuala normala, ceea ce implica multe din lucrurile pe care le condamni tu in articol. si daca esti asa pudica de ce citesti?!?!?! oricum tinerii de care zici tu sunt mult mai informati decat crezi tu!

    0
    1

  • matusalem pe 10 Apr 2008, 16:53
    raspuns pentru rodica!!!

    Comentariul Rodicai mi-a atras atentia si mi-am facut cont aici (citesc de ceva timp articole de aici care sunt chiar interesante) . Am si eu o intrebare pt rodica: Cati ani are? si Cat de satisfacuta e de partenerul ei de viata ? si cat de des merge la biserica ? . de ce aceste intrebari !!! pentru a putea intelege aberatiile pe care le-a scris mai sus , din ce vad eu acest site este adresat oamenilor relativ tineri undeva pana la 40-45 de ani activi care sincer ,cred eu mai au o viata sexuala, si care mai sunt preocupati de ei , sa trecem peste aberatiile mele , rodica are o mentalitate care ma ingrozeste , sexul este normal si nu este un pacat chiar daca unii asa o considera sinici nu este interzis, iar dc intra copii pana in 18 ani ce are? crezi ca ei nu stiu depre ce vorba?mai bine sa citeasca si sa se documenteze decat sa ajunga in fata faptului inplinit si sa nu stie ce sa faca , ca exemplu pe vremea mea ( nu de mult timp ) nu se vb despre sex ,chiar era un subiect interzis si nu cred ca a fost fff bine , vrei ca fata ta de 16 ani sa nu stie ce e aia contraceptie, doctor ginecolog (cunosc persoane pana in 35 de ani care au fost o singura data in viata la doctor), ciclu ( persoane care nu au avut ani de zile si li s-a parut normal ,iar acum nu pot face copii ) ? in fine ceea ce ai scris mai sus ar trebui sa iti dea de gandit si sa incerci sa iti revizuiesti vederile vizavi de sex . Atata timp cat doi oameni sunt de acord pot face tot ce vor in patul lor , nu cred ca daca vor sa incerce o pozitie noua s-au alteceva se paote considera '' perversiune'' , sincer cred ca ceea ce ai scris tu acolo e aiurea (fara suparare) . imi cer scuze pentru ideile aruncate aiurea dar sunt pe fuga .

    0
    1

  • Laura pe 10 Apr 2008, 15:40
    Rodica!...e ridicol ce spui :)

    articolul este foarte bun! cat despre ce spui tu, e tragic-comic :)) tinerii au dreptul la o educatie sexuala sanatoasa, nicidecum la mentalitatea schioapa si cu adevarat nociva! daca aceasta educatie nu se face (inca) in scoala, in falimie, macar prin mass-media sa se faca! educatia morala, sociala, profesionala iti formeaza mintea si caracterul, dar nu-ti incanta si nu-ti satisfac sufletul si trupul. zici tu: "Pentru unii ..........meniul zilei este SEXUL" - asta e foarte bine, pentru ca sexul trebuie sa faca parte din meniul zilei fiecarui om normal. ce legatura are asta cu munca sau studiul, care-ti ocupa 8-10 ore/zi? si daca pe site-uri intra (si) copiii intre 3 si 18 ani, ce-ar trebui acum? ca toate subiectele de pe internet sa se adreseze varstei lor!! e absolut ridicol si chiar ipocrit ce sustii tu - no offence!

    0
    1

  • Arina pe 10 Apr 2008, 14:43
    Rodico, tu in ce secol traiesti???

    Sa iti bagi capul in nisip ca strutii si sa te prefaci ca unele lucruri/ subiecte nu exista nu a fost niciodata o solutie! Rodico, degeaba scrii comentarii stiintifico-apostolice daca tu inca nu ti-ai dat seama ce e in jurul tau.Fie ca de pe acest site, fi ca de pe altul, fie de la scoala, fie de pe strada, despre sex "copiii" de 18 ani (inocenti si nestiutori intradevar!!!) tot vor invata, si macar sa invete niste lucruri cat de cat corecte si utile. Got the point now???

    0
    1

  • rodica pe 10 Apr 2008, 14:31
    replica subiect

    Buna ziua Unele subiecte pe care le deschideti pe acest site sunt destul de "nocive"pentru noua generatie. de exemplu acest subiect.... a se oferi sfaturi privind sexualitatea...pozitii...stimulari...etc....sunt "provocari directe pentru tineri de a le pune in practica pentru a se convinge de ...realitatea si concretizarea acestor acte.... Consider ca pot fi gasite subiecte destul de educative in orice domeniu ...mai putin cel al sexului...deoarece...a-ti face o cariera...nu inseamna sa faci sex...a munci si a te ridica profesional pe trepte superioare nu inseamna sa fii "expert"in sex......a invata sa administrezi sursele tale de venit .........nu inseamna sex.......samd......in consecinta.....latura sentimentala a fiecarui individ nu se rezuma la sex..........si potenta ............intrucat mintea se afla mult mai sus intr-un corp uman.......... Se gandeste cu "picioarele" in media...........si se fac instigari si provocari catre stimularea sexului nu a educatiei morale,sociale,profesionale......,arta,poezie,pictura,literatura universala...samd. Pentru unii ..........meniul zilei este SEXUL.......deci nu poate fi vorba nici pe departe ca acele persoane care studiaza ori ii intereseaza acest subiect-pot fi persoane care au muncit cu adevarat ori au invatat ceva demn in viata lor.....-intuiesc ca sunt tineri ,fara experienta....dar si fara un coordonator corespunzator care sa le stopeze elanul in mediatizarea pozitiilor "deocheate" in pat....a unor asa-zise teorii..........aberante -privind perfectiunea la pat.....ori in pozitii animalice pentru... sexuale. Pe orice site intra copii intre 3 si 18 ani.......-Care este educatia oferita virtual....??????????? Sper sa raspunda administratorul acestui site....la comentariul meu !

    1
    0

  • oana1984v pe 10 Apr 2008, 13:17
    25 secrete despre sex

    e super ok articolul. felicitari

    0
    1

  • djini pe 10 Apr 2008, 09:53
    pilule

    nu stiu cati ani ai,nici nu e frumos sa intreb,dar de la o anumita varsta se recomanda folosirea altor metode decat pilula...sunt ele "inofensive" dar pe termen lung,atat de lung...gandeste-te:sunt totusi preparate hormonale,daca si fumezi sau ai probleme cu tensiunea sau coagularea sangelui risti o tromboflabita etc;mai intervine stomacu si ficatu...eu zic ca dupa o vreme schimba metoda,nu pastila...si nu te hotara chiar asa usor ca sigur nu vrei bebe,ca cine stie...nu asta e menirea noastra?

    1
    0

  • angi pe 10 Apr 2008, 08:02
    contraceptive orale

    In cazul in care nu ne dorim copii si vreau sa iau continuu pana la menopauza contraceptive, mai e valabila regula ca trebuie schimbate de cel putin doua ori in viata?

    0
    1

  • marryanna pe 10 Apr 2008, 07:31
    Thx for the article

    Foarte bun articolul:) Va multzumesc!

    0
    1
Pagina « 1 2 »

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod